Motor huren in Oostenrijk omgeving karinthie

ritjard

Die hard MF'er
4 aug 2015
559
0
omgeving utrecht
Beste MFers,

Over een week of 3 ga ik met familie naar Oostenrijk met de auto. Een aanhanger regelen om vervolgens langzaam daarheen te rijden zit ik niet op te wachten. Daarnaast wil ik ook wel een andere motor rijden voor een paar dagen. Een beetje de passen rijden. Ik neem geen bagage mee als ik weg ga met de motor dus hij hoeft niet uitgerust te zijn met koffers.

Mijn vraag is dus heeft er iemand ervaring met het huren van een motor in Oostenrijk in omgeving karinthie/villach?
Tips zijn welkom! :+
 
Maar je mag hier een motor maar 1 dag huren en niet meerdere dagen achter elkaar.
dat wist ik niet. maar je hebt gelijk nu ik de website wat verder lees. Hotelletje in de buurt boeken en elke dag wat anders rijden dan :+
 
dat wist ik niet. maar je hebt gelijk nu ik de website wat verder lees. Hotelletje in de buurt boeken en elke dag wat anders rijden dan :+

Haha dat is ook een optie inderdaad. Ik ga sws niet meer dan 5 dagen rijden, wil ook nog andere dingen doen.

Bedankt tot zover:) :}
 
Zoiets zoek ik ook voor 1 dag. En eigenlijk zou ik wel begeleid de bergen in willen. Iemand daar nog suggesties voor? Ik zoek dan een mooie bergpas incl een beetje training over hoe je dat nu eigenlijk moet rijden. Of een offroad training; met een 1-pitter de kleinere bergpaadjes in. Dat lijkt me ook te gek. Nou ja, ik houd me (ook) aanbevolen voor tips en suggesties.

NB @ritjard, hopelijk mag ik in deze thread meeliften, want ik zoek ook Oostenrijk, Karinthie/Villach ;-)
 
Als je los kunt gaan met skiën onder begeleiding van een gids, dan kan dit ook.
Google eens op motorsafari.
 
Zoiets zoek ik ook voor 1 dag. En eigenlijk zou ik wel begeleid de bergen in willen. Iemand daar nog suggesties voor? Ik zoek dan een mooie bergpas incl een beetje training over hoe je dat nu eigenlijk moet rijden. Of een offroad training; met een 1-pitter de kleinere bergpaadjes in. Dat lijkt me ook te gek. Nou ja, ik houd me (ook) aanbevolen voor tips en suggesties.

NB @ritjard, hopelijk mag ik in deze thread meeliften, want ik zoek ook Oostenrijk, Karinthie/Villach ;-)

Uiteraard geen probleem.
Volgens mij is er een motor cursus bij een van de verhuurbedrijven die hierboven staan
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk bij de triumph dealer in villach terecht gekomen.
Deze dus: Motorradverleih | Motorradklinik Villach

Super aardige vriendelijke mensen en huren was geen probleem. Borg? Niks over gehoord. Vooraf of achteraf betalen ook geen probleem. Aantal gereden kilometers controleren? Nee hoor.

Conclusie super ervaring en wat reed die street triple 765 lekker zeg :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan