Mugello MotoGP 2017

Ik ook en top 10 voor Bo.

Bo stond in FP1 voor z'n teammaat zelfs na het annuleren van zijn snelste ronden wegen exceeding tracklimits.
 
Lorenzo sluit ik eigenlijk ook niet uit, sowieso als podiumkandidaat.

Ik hoop

- Rossi
- Ianonne
- Zarco

Ik denk

- Vinales
- Marquez
- Rossi
(- Lorenzo)
 
Iemand die zijn MotoGP.com abonnement wil delen voor de rest van het seizoen?
Of iemand die weet waar ik mee kan inspringen😎

Cheers
 
Laatst bewerkt:
Iemand die zijn MotoGP.com abonnement wil delen voor de rest van het seizoen?
Of iemand die weet waar ik mee kan inspringen😎

Cheers

Heb ik al eens eerder gedaan....dan krijg je bericht van Motogp.com dat er meerdere servers op 1 abbo zitten...dus schiet niet op , misschien dat anderen er wat makkelijker mee zijn maar ik doe het niet meer.
 
Heb ik al eens eerder gedaan....dan krijg je bericht van Motogp.com dat er meerdere servers op 1 abbo zitten...dus schiet niet op , misschien dat anderen er wat makkelijker mee zijn maar ik doe het niet meer.

Niet als je het via een VPN doet ;)
 
Marc VDS Honda's
full
 
Wilde een brakke stream opzoeken, maar voor de zekerheid ES1 eerst opgezet natuurlijk. En wat denk je: Mugello kwalificaties worden voor de afwisseling wel uitgezonden. Aangenaam verrast! :Y

En het dubbeltje moet toch een keer de goede kant opvallen voor Rossi, zou je zeggen.
Go Bo, go Zarco, go Rossi!
 
Wilde een brakke stream opzoeken, maar voor de zekerheid ES1 eerst opgezet natuurlijk. En wat denk je: Mugello kwalificaties worden voor de afwisseling wel uitgezonden. Aangenaam verrast! :Y

En het dubbeltje moet toch een keer de goede kant opvallen voor Rossi, zou je zeggen.
Go Bo, go Zarco, go Rossi!

Wordt toch altijd uitgezonden?Ik heb het nog nooit gemist.
 
Wordt altijd uitgezonden. Alleen als er een ander groot evenement bezig is wordt het wel eens op eurosport 2 uitgezonden
 
Wordt toch altijd uitgezonden?Ik heb het nog nooit gemist.

:N

Heb dit seizoen al regelmatig naar streams gekeken om de kwalificaties te kunnen zien. Heeft idd met andere evenementen te maken en volgens mij zenden ze het ook vaker uit op ES1, als ze op Europese bodem rijden. Als je het totaalpakket incl. ES2 hebt, zul je het verschil niet snel opmerken.
 
Ik begrijp dat de commentatoren graag willen voor de Belgische kijkers dat Livio Loi goed presteert, maar als je al zo lang in de Moto3 rijdt en je nu ook niet kunt presteren op een van de beste motoren, dan kun je gewoon weg het niveau niet aan. Het is met die jongen ook altijd wat tijdens de interviews met Samantha. Ben benieuwd of ie het einde van het seizoen haalt als teamgenoot van Joan Mir.
 
Nette 1ste startrij voor Rossi morgen. En dat publiek wordt weer gek, fantastisch :}
Nu moet dat dubbeltje morgen maar eens de goede kant op vallen! Zarco P11, jammer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan