Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer mooi weer weer. *O*
Wachten op onderhoudsspulletjes en dan twee motoren onder handen nemen. Zijn ze weer :t
Klaarmaken voor toertochtjes, circuitdagen en gewoon :]
:W
 
Waar zou je goed circuit kappen kunnen halen voor een Blade 929 sc44?

Iemand ervaring met een bepaald merk?

Gister avond de Blade laten glijden :X dus nu mogen er circuit kappen om heen _O-
 
Nog wat plaatjes van maandag:

19250741_10155360469279898_1791160845671304151_o.jpg


19143251_10155360469454898_3267586202617476244_o.jpg


19221911_10155360469504898_8806127561766961094_o.jpg


19092825_10155360469619898_2413692058945648433_o.jpg


19025054_10155350485599898_5727010899375301671_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waar zou je goed circuit kappen kunnen halen voor een Blade 929 sc44?

Iemand ervaring met een bepaald merk?

Gister avond de Blade laten glijden :X dus nu mogen er circuit kappen om heen _O-


Schade valt mee dus??
Zelf niks opgelopen dan? :/

Je zou evt. een Ebay kappenset kunnen bestellen?
 
He! Das Zandvoort! :]
Lekker gereden dan?
Was je vandaag wezen racuh?
Bandje ziet er netjes uit,bij mij zaten de vellen er aan.
Zal wel goed grip gehad hebben?

Ja eerste keer op Zandvoort, was afgelopen maandag.

Ging op zich aardig. Redelijk verkrampt gereden voelde ik achteraf, kan een stuk ontspannender, daardoor waarschijnlijk ook een betere zit houding. Maar goed, zo voor de eerste keer was het ff lekker! Eerste keer ook met die Michelin banden, bevielen me erggggg goed!
 
Schade valt mee dus??
Zelf niks opgelopen dan? :/

Je zou evt. een Ebay kappenset kunnen bestellen?


Zelf helemaal niks, niet eens stijf vandaag :t

Alle kuip delen zo'n beetje beschadigd, spiegels er af voor lamp kapot, knipperlichten er af, teller unit kapot.
Zo iets ongeveer
 
Zelf helemaal niks, niet eens stijf vandaag :t

Alle kuip delen zo'n beetje beschadigd, spiegels er af voor lamp kapot, knipperlichten er af, teller unit kapot.
Zo iets ongeveer


Ah,das wel beter dan :)
Maar al met al best veel schade dus. -O-
Heb geen ervaring met de kuip setjes van Ebay maar ik zou het zelf iig ook kopen als mn kuipset gaar is.
 
Ja eerste keer op Zandvoort, was afgelopen maandag.

Ging op zich aardig. Redelijk verkrampt gereden voelde ik achteraf, kan een stuk ontspannender, daardoor waarschijnlijk ook een betere zit houding. Maar goed, zo voor de eerste keer was het ff lekker! Eerste keer ook met die Michelin banden, bevielen me erggggg goed!

Ja de bandjes zien er ook erg netjes uit moet ik zeggen.
3 sessies gedaan zeker?
Ach ja,nu je de baan een beetje kent kan je de volgende x gewoon relaxt racen. :]
 
[afbeelding]


Ervaring met eBay circuit kappen?

Pfff kak man... Zelf geen ervaring met die Chinese kappen. Maar de ervaringen die ik lees Ijn verschillend. Pasvorm is soms niet helemaal top.

Ja eerste keer op Zandvoort, was afgelopen maandag.

Ging op zich aardig. Redelijk verkrampt gereden voelde ik achteraf, kan een stuk ontspannender, daardoor waarschijnlijk ook een betere zit houding. Maar goed, zo voor de eerste keer was het ff lekker! Eerste keer ook met die Michelin banden, bevielen me erggggg goed!

Ja de bandjes zien er ook erg netjes uit moet ik zeggen.
3 sessies gedaan zeker?
Ach ja,nu je de baan een beetje kent kan je de volgende x gewoon relaxt racen. :]


Klopt, 3x20 minuutjes. Volgende keer maar een hele dag boeken. Vind het wel een weg leuk circuit. Nieuwe asfalt is ook erg mooi trouwens..
 
Wat een schijt man :/ Gelukkig heb je zelf niets, hoe kwam het?


Waren met een groep op politiecircuit in Lelystad aan het rijden. Wat te hard de bocht in en toen te plat gegaan, raakte het afvalt met sowieso rempedaal en motor gleed rustig onder me weg.. risico van het vak

Had ook nog zaterdag net me nieuwe overal gehaald daar is het nieuwe ook al weer af :X
 
Van Hoonen komt huilen ;)

Motor word in onderdelen verkocht.
Bij interesse mag je een appje sturen : 06-40630719


2qlye4l.jpg

14e2r7d.jpg

312gx8n.jpg


Custom uitlaat beugel.
Beugel is gemaakt van 3mm RVS
spg4cj.jpg

Zo is de custom beugel tot stand gekomen.
684ljd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ohhh man, wat een berichten man, én dat op 1 pagina -O-

Hoe is het verder met jou afgelopen? Evt ombouw tot naked nog een optie of hebbie al plannen voor een andere bike?
 
Laatst bewerkt:
Waren met een groep op politiecircuit in Lelystad aan het rijden. Wat te hard de bocht in en toen te plat gegaan, raakte het afvalt met sowieso rempedaal en motor gleed rustig onder me weg.. risico van het vak

Had ook nog zaterdag net me nieuwe overal gehaald daar is het nieuwe ook al weer af :X
Shit happens idd, weet er helaas ook alles van, zonde man. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan