Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motor brengen heb geen paddock voor de voorkant :N


Gewoon een paar sjorbangen erbij en een haak waar je m in kan hangen. :+
1k0.jpg
 
:z Vind ik toch wat spannend eruit zien haha. Maar bandjes zitten eronder nog ff paar kilometers rustig aan en dan het gas erop :]
 
bandjes kan ik ook wisselen, in de avond altijd wel en weekends na sluitingstijd.

maar dan moet je wel naar aalsmeer willen rijden :+

oh ennuh.... een kleine vergoeding mag maar hoeft niet voor de Bladers hier ;)
 
bandjes kan ik ook wisselen, in de avond altijd wel en weekends na sluitingstijd.

maar dan moet je wel naar aalsmeer willen rijden :+

oh ennuh.... een kleine vergoeding mag maar hoeft niet voor de Bladers hier ;)

En nu ik toch hier ben...
In de Achterhoek kan ik het doen voor een bescheiden bedrag, bokken en alles heb ik ;)
 
Mogguh :W
Iedereen naar Assen vandaag? *O* :]


Ik niet iig ik zit achter de geraniums. -O-
Volgende week ben ik er weer bij de 500 km van Assen. Inmiddels diverse keren bij sbk en 1x bij de gp geweest. Heel leuk maar als je op de tribune zit kun je eigenlijk de race zelf minder goed volgen :P de sfeer is wel echt gaaf. Over 'n paar weekjes ga ik kijken op de Redbull ring in onze zomervakantie 8-)
 
Volgende week ben ik er weer bij de 500 km van Assen. Inmiddels diverse keren bij sbk en 1x bij de gp geweest. Heel leuk maar als je op de tribune zit kun je eigenlijk de race zelf minder goed volgen :P de sfeer is wel echt gaaf. Over 'n paar weekjes ga ik kijken op de Redbull ring in onze zomervakantie 8-)
lijstje van mij:

SBK race ( elk jaar ) in nederland.

BSB racen ( elk jaar ) in Nederland.

MotoGP in Nederland en vorig jaar Misano.

ONK ( toen het nog bestond ).

6 uur van Spa.

OW cup heel vaak bezocht en nu als assistent monteur in een raceteam.

Isle of man sinds dit jaar.

Volgend jaar waarschijnlijk de GP van Barcelona met een vakantie erbij.
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf niet naar Assen geweest.
Ik was zelf in Zuid-Limburg met de motor dit weekend.

Al heb ik wel even een vraagje waar ik wat advies in nodig heb.
Afgelopen week ben ik er achter gekomen dat een van mijn kleppen tikt als de motor koud is. Na mate hij warm is, stopt het. Maar zoals vandaag als ik ruim 200 ik heb gereden, de motor uitzet en dan nog geen vijf minuten later start, hoor ik de tik weer..

Koelt een motor zo snel af? Had het namelijk ook na 30 km, even tanken starten, en de tik was er weer...

Heel vreemd.. denk ook niet dat ik hier iets aan ga doen. Mocht het de kleppen zijn kost het een aantal honderd euro. En dat is dat ding van mij niet meer waard denk ik zo.. '(
 

Het neefje van Harrie gok ik even ;)

Kijk dat is goed om te weten Roy ;)
Engbers was nog al schrikken voor een nieuwe achterband

Ja, die weten de prijzen wel :X

Even zwaaien naar Roy. :W

Het oompje van ;)

:W

Ben zelf niet naar Assen geweest.
Ik was zelf in Zuid-Limburg met de motor dit weekend.

Al heb ik wel even een vraagje waar ik wat advies in nodig heb.
Afgelopen week ben ik er achter gekomen dat een van mijn kleppen tikt als de motor koud is. Na mate hij warm is, stopt het. Maar zoals vandaag als ik ruim 200 ik heb gereden, de motor uitzet en dan nog geen vijf minuten later start, hoor ik de tik weer..

Koelt een motor zo snel af? Had het namelijk ook na 30 km, even tanken starten, en de tik was er weer...

Heel vreemd.. denk ook niet dat ik hier iets aan ga doen. Mocht het de kleppen zijn kost het een aantal honderd euro. En dat is dat ding van mij niet meer waard denk ik zo.. '(

Of je nokkenaskettingspanner?
 
Is dat getik er ook nog als je de koppeling inknijpt? Zo niet, zou het idd ook goed je NAKS (nokkenaskettingspanner) kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan