Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ie gaat komen is zo goed als zeker!
weet alleen nog niet welke kleur stelling.
alhoewel de pearl cool white wel mooi is!
Die gaat het waarschijnlijk ook worden :Y :9~

Wat denken jullie?

Deze:de pearl cool white
[afbeelding]
[afbeelding]

Deze: de Donkere kleur
[afbeelding]

Deze: Rood/Wit/Blauw.
[afbeelding]

Ik vind die Toverbal uitvoering ook wel wat hebben maar dan ben ik zeker weer de enige..?

Sowieso een vette fiets..!!
 
Plaatje van mijn fiets posten?

(Help hoe doe ik dat dan?)
Het bericht wat je op MF wilt posten kan je ook eerst bekijken, daar heb je dan onder je bericht ook de optie om een bestand bij te voegen (van je pc/telefoon).

Is dat bestand te groot om de uploaden in je bericht, dan krijg je daar een foutmelding van te zien als je je bericht wilt posten. Dan kan je even naar je "overige acties" rechts bovenin je scherm, dan mijn documenten aanklikken. Dan heb je de optie om documenten toe te voegen van je pc/telefoon. Als dat gelukt is, dan moet je de foto openen en de link van de foto tussen
zetten.

Of als je op een site je foto's hebt staan (www.myalbum.com bijvoorbeeld), daar de foto openen en de link daarvan tussen
zetten.

Edit: Als je dan de foto gepost hebt, plemp ik 'm in de OP :)
 
Laatst bewerkt:
Het bericht wat je op MF wilt posten kan je ook eerst bekijken, daar heb je dan onder je bericht ook de optie om een bestand bij te voegen (van je pc/telefoon).

Is dat bestand te groot om de uploaden in je bericht, dan krijg je daar een foutmelding van te zien als je je bericht wilt posten. Dan kan je even naar je "overige acties" rechts bovenin je scherm, dan mijn documenten aanklikken. Dan heb je de optie om documenten toe te voegen van je pc/telefoon. Als dat gelukt is, dan moet je de foto openen en de link van de foto tussen [afbeelding] zetten.

Of als je op een site je foto's hebt staan (www.myalbum.com bijvoorbeeld), daar de foto openen en de link daarvan tussen [afbeelding] zetten.

Edit: Als je dan de foto gepost hebt, plemp ik 'm in de OP :)

Tsjong, jij hebt veel tekst nodig zeg.

:+
 
Dat komt omdat jij gewoon graag ook nog liever een fireblade had gehad ipv die SP1 van je! :+
 
Laatst bewerkt:
Had 3 motoren rijdend te houden omdat moeders de vrouw ivm zwangerschap niet meer reed. Daarbij kwam ook nog eens dat ik zelf ook weinig tijd had/heb en er eentje standaard buiten moest staan... :/
 
Project voorvork:

Beschadigde binnenpoot inmiddels vervangen!

Ik ben nog opzoek naar een rechtse binnenpoot, iemand hier wat op de plank liggen of een adresje? Heb de bekende plaatsten al doorzocht.
 
Had 3 motoren rijdend te houden omdat moeders de vrouw ivm zwangerschap niet meer reed. Daarbij kwam ook nog eens dat ik zelf ook weinig tijd had/heb en er eentje standaard buiten moest staan... :/


Ja dan is de keuze toch snel gemaakt.
Zonde om dat ding maar te laten staan buiten en je er eigenlijk geen tijd voor hebt.
Voor je t weet ben je een jaar verder en dan is dat ding verrot. :+
 
Ja dan is de keuze toch snel gemaakt.
Zonde om dat ding maar te laten staan buiten en je er eigenlijk geen tijd voor hebt.
Voor je t weet ben je een jaar verder en dan is dat ding verrot. :+
En verrotte brommerts motte we nie hebbe nie... :N

Maar weer eens een sfeerploatje... *O*

full


1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het bericht wat je op MF wilt posten kan je ook eerst bekijken, daar heb je dan onder je bericht ook de optie om een bestand bij te voegen (van je pc/telefoon).

Is dat bestand te groot om de uploaden in je bericht, dan krijg je daar een foutmelding van te zien als je je bericht wilt posten. Dan kan je even naar je "overige acties" rechts bovenin je scherm, dan mijn documenten aanklikken. Dan heb je de optie om documenten toe te voegen van je pc/telefoon. Als dat gelukt is, dan moet je de foto openen en de link van de foto tussen [afbeelding] zetten.

Of als je op een site je foto's hebt staan (www.myalbum.com bijvoorbeeld), daar de foto openen en de link daarvan tussen [afbeelding] zetten.

Edit: Als je dan de foto gepost hebt, plemp ik 'm in de OP :)

Ik zal morgen kijken of het me gaat lukken ;)
 
:Z mogguh

Dat ie gaat komen is zo goed als zeker!
weet alleen nog niet welke kleur stelling.
alhoewel de pearl cool white wel mooi is!
Die gaat het waarschijnlijk ook worden :Y :9~

Wat denken jullie?

Deze:de pearl cool white
[afbeelding]
[afbeelding]

Deze: de Donkere kleur
[afbeelding]

Deze: Rood/Wit/Blauw.
[afbeelding]
Rood wit blauw 8-)

Btw staat mijn blauwe bolide er al bij in de op?
[afbeelding]
Mooi :9

En verrotte brommerts motte we nie hebbe nie... :N

Maar weer eens een sfeerploatje... *O*

[afbeelding]

[afbeelding]
Ook mooi :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan