Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ook maar ff die lelijke kentekenplaathouder eraf gesloopt. Maar wat blijkt er onder zit nog een lelijk stuk plastic. Maar eens over nadenken hoe ik de kenteken plaat er mooi in lijn op krijg. Denk dat ik met hoekankers wel een eind kom. Die kan ik (nadat ik betaald heb uiteraard) :o zo meenemen van werk.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf gewoon de zaag er in gezet en weer vastgeschroefd *D zo lang mee gereden en blij dat 'ie nu zo is 8-)
 
Heb 'n klein stukje overgelaten zodat precies m'n kentekenplaathouder er nog op pastte.... Viola :P
En nee... helaas zo geen foto...
 
Ik heb het zo opgelost:

20139819_10155473573814898_2202569096469638111_n.jpg


20108687_10155473573829898_5375056574385501027_n.jpg


En dan twee zwart gecoate verticale 'lipjes' vanaf de undertail.

Edit: Bij mij scheelt het wel dat ik een andere undertrail heb. Helemaal dicht van voor tot achter. Dus ik kon gewoon zelf gaatjes boren waar ik wilde.
 
Laatst bewerkt:
Mijn oplossing achter met geïntegreerde knippers in achterlicht:

full


(niet gevraagd maar voor de volledigheid)
en voor zitten de knippers op de plaats waar normaal de stadslichtjes zitten:

full

full

full
 
Denk dat ik bij een ander franchise zit . En Idd erg groot. Het chillen is er wel af met gemiddeld 70 bonnen per dag . Maar vind het wel erg leuk :Y

Nah,Multimate en Hubo zijn een en dezelfde qua inkoop e.d. alleen zijn wij dan een iets grotere ijzerwarenzaak gebleven zeg maar.
Heel veel vast klanten die om advies naar ons toe komen. (tot het irritante aan toe)
70 bonnen per dag is niet gek joh zo blijf je iig van de straat! :)
 
Zo ook maar ff die lelijke kentekenplaathouder eraf gesloopt. Maar wat blijkt er onder zit nog een lelijk stuk plastic. Maar eens over nadenken hoe ik de kenteken plaat er mooi in lijn op krijg. Denk dat ik met hoekankers wel een eind kom. Die kan ik (nadat ik betaald heb uiteraard) :o zo meenemen van werk.


Bij mij hebben ze t zo gedaan toen.

1k0.jpg


En voor van de winter kan ie er gewoon weer op. :)

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nah,Multimate en Hubo zijn een en dezelfde qua inkoop e.d. alleen zijn wij dan een iets grotere ijzerwarenzaak gebleven zeg maar.
Heel veel vast klanten die om advies naar ons toe komen. (tot het irritante aan toe)
70 bonnen per dag is niet gek joh zo blijf je iig van de straat! :)


Mastermate hé (www.mastermate.nl niet multimate. Bij ons geen particulieren godzijdank :')
 
Genoeg adviezen aangaande de kentekenplaat. Daar kan ik wel wat mew. Wou kijken of ik daar DNA ook gelijk mn weerstandjes kwijt kon. Blijven ze mooi cool en zitten ze niet in de buurt van plastic.

@GB undertail vind ik erg mooi in kleur maar zal vast wel duur grapje zijn.
 
Neem aan dat het nu hetzelfde er uitziet als op de foto's van VM en Dr_I? Dan ziet het er standaard al netjes uit en is het, als ik de voorbeelden zo zie, best eenvoudig op te lossen...
 
Neem aan dat het nu hetzelfde er uitziet als op de foto's van VM en Dr_I? Dan ziet het er standaard al netjes uit en is het, als ik de voorbeelden zo zie, best eenvoudig op te lossen...
Zeker eenvoudig op te lossen. Had nog een fake nummerplaat liggen die ik op mijn vorige blade gebruikte. Heeft mij toen veel geld opgeleverd (lees bespaard }) ) en nu nogmaals door als steun te werken voor mijn huidig kenteken. Geen dure oplossingen dus.
 
Nou er is gesoldeerd . Helaas zijn de weerstanden niet goed. Knippers knipperen er vrolijk te snel op los. Denk dat ik een paar betere moet vinden. Iemand een idee welke waarden ik moet hebben?
 
Ik heb veel kwaliteiten maar elektra is er geen van. Iemand die ff een paintje kan maken van een parallel schakeling voor deze electra noob?

Het is niet heel moeilijk:

Je hebt twee draden die naar een knipperlicht lopen. Normaal gesproken sluit je op die draden je knipperlicht aan.

Dat doe je nu ook, maar hetzelfde doe je ook met een weerstand. (Deze zit dan dus parrallel aan het knipperlicht) als je dat bij alle 4 de knipperlichten doet zou deze normaal moeten knipperen.

Bij onderstaande link staat het een en ander uitgelegd (ook met plaatjes)

LED knipperlichten weerstanden | mPartz.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan