Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig tot dusver met de 954 geen problemen... Wel hoor ik hier en daar dat ook de spanningsregelaar van firestorms wel eens de geest geven... :X FF een reserve inslaan voor de vakantie.
Op eBay heb je ze voor rond de €15,- incl verzenden. Dan is het nog eens de moeite waard om er eentje reserve te hebben... :Y
 
Nou, mooie binnenkomer op dit forum.
Kreeg net telefoon van de motorzaak waar hij momenteel staat.
Van de dynamo tot en met de accu is alles opgebrand/aan elkaar gesmolten en ik had geluk dat hij niet in de fik was gevlogen op de snelweg... holy shit!
 
Op eBay heb je ze voor rond de €15,- incl verzenden. Dan is het nog eens de moeite waard om er eentje reserve te hebben... :Y
Nou inderdaad, plak er wel ergens een in de kuip zodat ik er iig altijd 1 bij me heb. Je weet 't nooit met die bulletproof honda's :')
 
De storm heeft al een aantal keer spontaan de motor uit gedaan, moest daarna van contact en weer er op, daarna ging de startmotor pas weer rond. Maargoed, prima ding verder :+
 
Nou, mooie binnenkomer op dit forum.
Kreeg net telefoon van de motorzaak waar hij momenteel staat.
Van de dynamo tot en met de accu is alles opgebrand/aan elkaar gesmolten en ik had geluk dat hij niet in de fik was gevlogen op de snelweg... holy shit!
Jeetje, net op tijd bij dan :/
 
Ik heb sinds kort een CBR 954RR circuitmotor en lees al enige tijd mee. Komt binnenkort wel even een foto voor in de OP.

Nu ben ik op zoek naar een originele schakelset.. Toevallig iemand hier die een originele heeft liggen en deze wil verkopen?
 
Ik heb sinds kort een CBR 954RR circuitmotor en lees al enige tijd mee. Komt binnenkort wel even een foto voor in de OP.

Nu ben ik op zoek naar een originele schakelset.. Toevallig iemand hier die een originele heeft liggen en deze wil verkopen?

Als je een nette Valtermoto / Gilles set hebt liggen om te ruilen wel :+
 
Nou, mooie binnenkomer op dit forum.
Kreeg net telefoon van de motorzaak waar hij momenteel staat.
Van de dynamo tot en met de accu is alles opgebrand/aan elkaar gesmolten en ik had geluk dat hij niet in de fik was gevlogen op de snelweg... holy shit!


Foek! Daar word je niet echt blij van. Happy met Honda gaat voor jou even niet op denk ik zo.
 
Nou, mooie binnenkomer op dit forum.
Kreeg net telefoon van de motorzaak waar hij momenteel staat.
Van de dynamo tot en met de accu is alles opgebrand/aan elkaar gesmolten en ik had geluk dat hij niet in de fik was gevlogen op de snelweg... holy shit!

Ooooh shit, balen!! Succes ermee.


Hier is inmiddels de vervangende voorvork binnen. Morgen avondje sleutelen en weer rijden, na 2/3 weken stil te hebben gestaan.
 
Ik heb sinds kort een CBR 954RR circuitmotor en lees al enige tijd mee. Komt binnenkort wel even een foto voor in de OP.

Nu ben ik op zoek naar een originele schakelset.. Toevallig iemand hier die een originele heeft liggen en deze wil verkopen?

Waarom monteer je geen pookje van een cbr1100xx of een vfr750? hierdoor kan je dan omgekeerd schakelen, wat zeker op het circuit vele malen prettiger is.
 
Waarom monteer je geen pookje van een cbr1100xx of een vfr750? hierdoor kan je dan omgekeerd schakelen, wat zeker op het circuit vele malen prettiger is.
De eerste sc28 hebben ook alleen pookje. ;)

7944defce122c5de0d5ed1e622ca9a02
 
Laatst bewerkt:
Nou, mooie binnenkomer op dit forum.
Kreeg net telefoon van de motorzaak waar hij momenteel staat.
Van de dynamo tot en met de accu is alles opgebrand/aan elkaar gesmolten en ik had geluk dat hij niet in de fik was gevlogen op de snelweg... holy shit!


Dam n das vervelend zeg. Wordt vast een duur grapje? :Z
 
Dam n das vervelend zeg. Wordt vast een duur grapje? :Z


Ja helaas wel. Als ik zelf alles los koop dan scheelt het natuurlijk nogal, maar ik woon in Haarlem en de motor staat in Zwolle... ik zei repareer die boedel maar, even de oogjes dicht als ik de pinpas er doorheen trek :')
 
Hi!
Leuk en bedankt,
Ik heb deze gekocht: (hoop dat het goed gaat).

Zondag helaas al panne door een lege accu op de snelweg.
Spanningsregelaar defect en ik lees dat het wel een bekend kwaaltje is helaas.
;(

cbr 929.JPG





Welkom! :W
He! Dat lijkt wel Haarlem-Noord bij Henny's Gym. :)
Jammer dat je nu al problemen hebt man. :/
Hopelijk snel opgelost en kan je weer genieten van je snelle jongen. :]
 
Een bike met schade zou ook niet mijn ding zijn, zeker op zo'n plek zou ik me er suf aan ergeren. En net als wat je zegt, zou ik dat op mijn nieuwe bike niet willen, gewoon lekker :] Ander verhaal is het als je er specifiek maar op zoek bent om 'm voor een lagere prijs op te kopen en dan op wil (laten) knappen.


Nee daar zou ik ook van afknappen.
En misschien is er wel iets meer gebeurd met deze bike en hbbn ze m opgelapt.
Zou er iig geen goed gevoel van hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan