Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is die dan iets meer richting Twente?

Als het ietsie is kom ik mogelijk wel die kant op.

Ga niet nog eens uren rijden om als eerste aan te komen met Neefje en dan nog eens uren wachten tot de rest komt. Of het moet bij de Mac zijn, gratis krantje om jezelf te vermaken. Maar zelfs dan nog....
 
Volgens mij, als het doorgaat, Ossendrecht. Maar tegen die tijd zal er vast wel nadere info verstrekt worden.
OSSENDRECHT????? Dan ben ik wel van de partij. Een thuiswedstrijd en reuze gezellig. *O* *O*
Maar hangt wel van een aantal privé zaken af of het dan nog doorgaat. Duimen maar.
 
Snel geregeld nog. :Y
Maar nog even sleutelen dus en je kan weer knalluh. :]

Gelukkig een donor kunnen vinden! *O* Zat een beetje omhoog, maandag naar Zolder :]

Heb ook nog even geïnformeerd naar OEM onderdelen, dik €500 voor een binnenpoot :? _O-
De beste man vriendelijk bedankt voor de genomen moeite, dat wel O-)
 
Dan had het vast een heule bijzondere binnenpoot geweest, misschien wel van goud |(

Maar beter dat je inmiddels wel wat hebt *O*
 
Als het ietsie is kom ik mogelijk wel die kant op.

Ga niet nog eens uren rijden om als eerste aan te komen met Neefje en dan nog eens uren wachten tot de rest komt. Of het moet bij de Mac zijn, gratis krantje om jezelf te vermaken. Maar zelfs dan nog....


Om dan vervolgens weer tot vervelends aan toe dijkjes berijden. Allemaal vervelende mensen. Aso's die te veel decibel produceren.. en dan nog niet eens als ze aan het rijden zijn op die gillende Japanners..
 
Moet je idd allemaal niet willen. Dat zal dan alleen de rit er naartoe zijn, denk je dan alles gehad te hebben, moet je daarna nog die ellendige bbq doorstaan. Echt een hel...
 
Laatst bewerkt:
Wat een ellende weer. Al dat vlees.

De kans dat m'n jas niet meer aansluit.

Voornamelijk alleen maar gesprekken over motoren en circuitdagen etc.

Geen normaal zinnig gesprek mee te beginnen
 
Hi!
Leuk, bedankt!
Foto: hoop dat het in 1 keer goed gaat.

Zondag direct al panne door een kapotte spanningsregelaar! Maar ik lees dat het een welbekende kwaal is :p.
full
 
Had een bericht gehad dat mijn topkuip in de "pas-fase"
zat en waarschijnlijk begin volgende week opgestuurd gaat worden *O*
full


Nu heb ik in het fotosoep-topic even gevraagd of ze 'm in kleur konden soepen met de 2 van Edwards in de zwarte vlakken.

576.jpg


577.jpg


Maar denk dat ik de zwarte vlakken gewoon egaal zwart laat. Vind de 2 wat meer passen bij een Castrol/Cabin/Stars and stripes editie dan bij mijn kleurstelling. Paintjob zal uiteindelijk toch pas in het winterseizoen gaan gebeuren, eerst nog even een nieuwe kontkuip fixen, dan zijn alle schadedelen vervangen :)
 
Had een bericht gehad dat mijn topkuip in de "pas-fase"
zat en waarschijnlijk begin volgende week opgestuurd gaat worden *O*
[afbeelding]

Nu heb ik in het fotosoep-topic even gevraagd of ze 'm in kleur konden soepen met de 2 van Edwards in de zwarte vlakken.

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar denk dat ik de zwarte vlakken gewoon egaal zwart laat. Vind de 2 wat meer passen bij een Castrol/Cabin/Stars and stripes editie dan bij mijn kleurstelling. Paintjob zal uiteindelijk toch pas in het winterseizoen gaan gebeuren, eerst nog even een nieuwe kontkuip fixen, dan zijn alle schadedelen vervangen :)

Weet het niet Chris. In de echte kleuren gelakt en wel, kan het best gelikt staan. Anders She-Devil maar stickers laten maken en er voorhangen. Weet je het zeker.
Maar vind de egale kleur zonder stickers ook best mooi. Maakt het egaal en geen poespas.
Zou het in het eggie moeten zien om te oordelen. Soepje is wat matjes en daardoor minder fraai.
 
Weet het niet Chris. In de echte kleuren gelakt en wel, kan het best gelikt staan. Anders She-Devil maar stickers laten maken en er voorhangen. Weet je het zeker.
Maar vind de egale kleur zonder stickers ook best mooi. Maakt het egaal en geen poespas.
Zou het in het eggie moeten zien om te oordelen. Soepje is wat matjes en daardoor minder fraai.
Klopt hoor, maar de kleurencombi op de topkuip (ondanks de matte kleur) geven wel een beetje een idee hoe het eruit kom te zien.
Stickers kan madame wel maken, maar ze heeft niet de juiste kleur antraciet, anders had het wel een makkelijke keuze geweest. Als ik dat laat doen, wil ik alles toch onder de blanke lak en dan kom je toch uit bij het er in laten verwerken. Maar ik heb nog ff om er over na te denken.... :)
 
Laatst bewerkt:


Dit is hem dan! Remmen stonden vast dus die moeten uit elkaar en verder rondom even nalopen en vloeistoffen en filters vervangen.

Zit een uitdraai bij van de testbank (Ruud Fredriks) 170.7 pk op het achterwiel en 113.8 NM koppel.

Bizar veel lijkt me, maar we gaan het zien. Zitten wel andere nokkenassen en kleppen in. Verder volledig Akrapovic uitlaatsysteem, Powercommander en K&N luchtfilter.
 
Zo dan, dat is een beste bak aan pk's. Dacht dat ie standaard toch rond de 150pk zat? Wel gaaf om erbij te hebben, ben je de 2e hier met een sp en een Blade voor op het circuit :]
 
[~[url="http://i1176.photobucket.com/albums/x333/justbeingawesome/20170607_131433.jpg"]afbeelding~][/URL]

Dit is hem dan! Remmen stonden vast dus die moeten uit elkaar en verder rondom even nalopen en vloeistoffen en filters vervangen.

Zit een uitdraai bij van de testbank (Ruud Fredriks) 170.7 pk op het achterwiel en 113.8 NM koppel.

Bizar veel lijkt me, maar we gaan het zien. Zitten wel andere nokkenassen en kleppen in. Verder volledig Akrapovic uitlaatsysteem, Powercommander en K&N luchtfilter.
Ik wil je best geloven, maar het lijken mij krukas PK's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan