Wie kan mij helpen met lassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin117

Plan "B", altijd plan B
13 jun 2014
8.117
9.282
Deventer
Heb een vraag aan (ervaren) lassers onder ons.

Heb met mijn auto wat las issues.
Waarschijnlijk kan ik een loods in Arnhem gebruiken om de auto aan te pakken.
Er is laswerk aan het chassis, voor aan beide zijden een paar gaten, achter is het dikte afname,zal een strip op gelast moeten worden.
Helaas kan ik zelf niet (goed) lassen.

Auto is geschorst, wordt naar Arnhem vervoerd (als de loods door gaat).

Betreft een Dodge Ram,laadbak gaat eraf,dus achter chassis vrij toegankelijk
Voorzijde moet vanonder af,geen brug. Bumper e.d. gaan er wel af dus redelijk goed toegankelijk.

Foto's beschikbaar

Zelf de las spullen mee nemen ik heb wel een (goedkope) elektroden apparaat,maar ik weet niet of die geschikt is.

Hoeft niet gratis, mag wel.
Mag met factuur, maar ook zonder.

Foto's plaatsen blijf ik een drama vinden,maar op verzoek kan ik ze mailen.

Of ze staan ook hier:
USA Pick-up Trucks • Toon onderwerp - Gezocht Handige donder /hobby-ist (foto's laswerk)

Wie kan/wil helpen??

Het heeft niet direct haast. Als de loods door gaat,moet hij er in december weer uit,dus dam moet het wel klaar zijn (met ook wat andere kleine dingen bv motor wissel)
 
Dat gaat niet meevallen dat laswerk,

Er moeten echt nieuwe stukken in, op roest lassen is echt een drama, zeker met MIG/MAG
Succes met het vinden van wen lasser!
 
Hallo.

Dit zou bij een garage waarschijnlijk tot in de duizenden euro's lopen, ik hoop dat je iemand kan vinden die het voor je wilt doen maar met de instelling ( hoeft niet gratis, mag wel ) zul je niet vlug iemand vinden, zeker niet als ze zelf hun lasapparaat mee moeten gaan slepen.

Bied iemand een euro of 15/20 per uur aan dan krijg je makkelijker iemand gevonden die je hiermee wilt helpen.

Groeten en succes ermee.
 
Samengevat: je wilt een auto gaan restaureren maar kan dit niet en hoopt dat iemand dit gratis voor je wilt doen in plaats van hem naar iemand te brengen die het kan?
Welke logica zit hier achter die ik mis?
 
Ik geef toch aan er voor te willen betalen, ook met factuur!

Hoeft niet gratis, dus ik betaal.
Mag wel, kun je niet langs een grapje heen lezen?? Ik snap ook heus wel dat niemand dit gratis doet.

Ik vraag ook wat de kosten zullen kunnen zijn.

Graag positieve reacties of geen reacties. Ik vraag om iemand die me wil helpen. TEGEN BETALING!
 
Ik geef toch aan er voor te willen betalen, ook met factuur!

Hoeft niet gratis, dus ik betaal.
Mag wel, kun je niet langs een grapje heen lezen?? Ik snap ook heus wel dat niemand dit gratis doet.

Ik vraag ook wat de kosten zullen kunnen zijn.

Graag positieve reacties of geen reacties. Ik vraag om iemand die me wil helpen. TEGEN BETALING!

Uur tarieven beloven heb ik het niet zo op.
Misschien wil iemand wel voor 15,--/uur lassen voor me, maar is een week bezig. Misschien doet een ander het voor 50,-- in 'uur en is met een halve dag klaar.

Eerst iemand die wil en kan, dan kijken we of we er met de prijs uit komen.
 
Op een MOTOR-forum?
Welk deel van MOTOR begrijp je niet?


Ben op diverse fora actief, en zoek gewoon een lasser, maakt het dan uit waar ik die vraag stel? er is wel meer off topic hier.

Maar als ik deze vraag hier niet mag stellen, dan hoor ik dat graag van de mod's, en niet van de wannabee's.
Als het niet mag, dan maar een slotje erop, anders zinnige reacties graag, maar dat was al eerder gevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan