Hét MF Motorweekend 2018

Thanks!

Voertuigen verkopen lukt me prima in elk geval, dus misschien moet ik wat anders gaan doen... _O-

Ofwel, zojuist de Duc verkocht... -O-
 
VOOROVERNACHTING
In overleg met de voorrijders ben ik aan het kijken naar de voorovernachting en daarvoor moeten we weten wie er van plan is om woensdagavond 30 mei al in Limburg te overnachten. Voorlopig werk ik even met een groep van 30, is dat een beetje in lijn met de hoeveelheid mensen in de vorige jaren?

Het weekend start dit jaar in het zuiden van Zuid Limburg (hier om precies te zijn)
 
Laatst bewerkt:
VOOROVERNACHTING
In overleg met de voorrijders ben ik aan het kijken naar de voorovernachting en daarvoor moeten we weten wie er van plan is om woensdagavond 30 mei al in Limburg te overnachten. Voorlopig werk ik even met een groep van 30, is dat een beetje in lijn met de hoeveelheid mensen in de vorige jaren?

Het weekend start dit jaar in het zuiden van Zuid Limburg (hier om precies te zijn)

Ik kom woensdag naar Vaals. Kan haast direct doorrijden, kom maandag terug uit Frankrijk.
 
VOOROVERNACHTING
In overleg met de voorrijders ben ik aan het kijken naar de voorovernachting en daarvoor moeten we weten wie er van plan is om woensdagavond 30 mei al in Limburg te overnachten. Voorlopig werk ik even met een groep van 30, is dat een beetje in lijn met de hoeveelheid mensen in de vorige jaren?

Het weekend start dit jaar in het zuiden van Zuid Limburg (hier om precies te zijn)

Wát een geweldig mooi startpunt!!! :P
 
Wij hebben het getest en het ziet er fantastisch uit, en genoeg parkeerplaats. Jammer dat je er niet (met zijn allen) kan slapen anders was het helemaal perfect. :+

Voor mij is 't vanuit huis maar nét iets meer dan uurtje rijden naar dat punt dus ik denk dat ik dit jaar weer gewoon op donderdagochtend richting 't (iets) verdere zuiden kom ;)
 
Ik kom ook op donderdag pas, vandaar dat ik de voorovernachting niet regel. Dank ScubaRider om dit op te pakken!
 
VOOROVERNACHTING
In overleg met de voorrijders ben ik aan het kijken naar de voorovernachting en daarvoor moeten we weten wie er van plan is om woensdagavond 30 mei al in Limburg te overnachten. Voorlopig werk ik even met een groep van 30, is dat een beetje in lijn met de hoeveelheid mensen in de vorige jaren?

Het weekend start dit jaar in het zuiden van Zuid Limburg (hier om precies te zijn)

Ik wou ook graag overnachten !
 
Dat is nog niet exact bekend maar ik zoek binnen een half uur rijden van het startpunt.

Welke wensen leven er eigenlijk voor de voorovernachting? Cheap? Luxe? Kamperen? 's Avonds wel of niet eten daar?
 
Ah okay, vaak is het startpunt ook de voorovernachting namelijk :P
Ik denk gewoon kamers met optie voor avondeten / ontbijt. Ik weet van mijzelf en Setler dat wij savonds eerst thuis eten.

Ik denk voorovernachting kiezen en dan mensen zelf laten boeken?
 
Ah okay, vaak is het startpunt ook de voorovernachting namelijk :P
Ik denk gewoon kamers met optie voor avondeten / ontbijt. Ik weet van mijzelf en Setler dat wij savonds eerst thuis eten.

Ik denk voorovernachting kiezen en dan mensen zelf laten boeken?

Vorige keer is er net voor Vaals overnacht op 10 min van het startpunt, ik weet alleen niet hoe dat bevallen is. wellicht heeft iemand dat adres nog
 
Darksight en ik zijn dus iig in voor voorovernachting.

2 persoonskamer en een ontbijtje zou fijn zijn, luxe hoeft het voor mij niet te zijn.

Als de animo voor voorovernachting heel beperkt blijft is ieder voor zich iets boeken ook een optie. Iets gezamenlijks is uiteraard gezelliger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan