Help ! Suzuki GS500 of Kawasaki ER-5 ??!

Ghostridah5

Rookie
6 jun 2017
5
0
Goedemiddag MF'ers

Ik ben namelijk (bijna een maand geleden) geslaagd voor mijn A2 rijbewijs en ik ben sinds die dag niet gestopt met het zoeken naar mijn eerste motor. Ben al heel veel beginnersmotoren tegengekomen, alleen kwamen de Suzuki GS500E en Kawasaki ER-5 het best uit de test.

Mijn vragen voor jullie zijn : Wat zijn je ervaringen met de twee geweldige motors, welke zou je 100% aanraden, welke heeft het minst onderhoud nodig, Marktplaats of Motorbedrijf?

Het budget is trouwens €1000-2000

Ik hoor graag van jullie! :t
 
:W Ghostridah
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full


Vraagt het ook eens bij: Algemene motorpraat
 
Haal een honda CB500, supersimpel, superbetrouwbaar, superwendbaar. hij is niet voor niks door 1348921389214213 rijscholen als lesmotor gebruikt (en wordt soms nog steeds als lesmotor gebruikt).

als je per sé wilt kiezen tussen een GS500E of een ER-5, zou mijn voorkeur naar de ER-5 uit gaan.

Tevens: welkom :Y
 
Bedankt voor jullie reacties !

Alleen loop ik nu tegen een ander "Help" probleempje.. Heb een goed onderhouden ER-5 gevonden voor een leuk prijsje maar dat mooi beestje heeft 37 kw op de papieren staan en ik "mag" alleen maar 25 of 35kw rijden..
Nu rust mijn vraag hebben jullie een beetje ervaring met het of 0,2 kw terugvoeren of een 25/35kw setje erin zetten? Zoja waar kan ik dit het beste laten doen?

Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan