Fm projects uitlaat ducati panigale

Teddie46

MF'er
14 dec 2014
153
9
Ik ben van plan om de nieuwe uitlaat te kopen van fm projects. Hier zit geen db killer bij en zal volgens de site 114 db geven bij 8000 toeren, hoe zorg ik ervoor dat de db's goed zijn voor assen zonder teveel vermogen te verliezen? Uiteraard een db killer laten maken en dan....
 
Ik ben van plan om de nieuwe uitlaat te kopen van fm projects. Hier zit geen db killer bij en zal volgens de site 114 db geven bij 8000 toeren, hoe zorg ik ervoor dat de db's goed zijn voor assen zonder teveel vermogen te verliezen? Uiteraard een db killer laten maken en dan....
Kansloze missie

Van 114 dB terug naar acceptabel gaat niet lukken. Is overigens ook een achterlijke bak herrie.
Op de baan gewoon je standaard pijpen er op.
 
Er zit niks anders op denk ik idd. Nu heb ik termignoni eronder maar vind het enorm onhandige dingen omdat je met olie verversen altijd je dempers eraf moet halen en het uiterlijk is minder. Misschien eens kijken naar de nieuwe termignoni D170 of een ander systeem van storm exhaust bv. Van 114 naar +- 100 is onmogelijk.
 
100 dB is op de meeste noord Europese banen ook nog veel te hard. 95 of 98 dB is max.
Op Zolder gaat een R6 (2007 of nieuwer) met standaard filter en demper daar al overheen.

(Mits je een beetje doorrijd met zo'n ding... ;) )
 
Laatst bewerkt:
Er zit niks anders op denk ik idd. Nu heb ik termignoni eronder maar vind het enorm onhandige dingen omdat je met olie verversen altijd je dempers eraf moet halen en het uiterlijk is minder. Misschien eens kijken naar de nieuwe termignoni D170 of een ander systeem van storm exhaust bv. Van 114 naar +- 100 is onmogelijk.
is inderdaad effe een klusje olie verversen , maar je krijgt er handigheid in naarmate je het vaker doet ,ik doe het in een uurtje en heb er nog een bellypan onder ivm racereglementen
 
even kijken bij m pajic in gendringen
Ik weet dat hij al vaker dempers heeft gemaakt voor een panigale

Ik heb ze een mail gestuurd, ze zeggen zelfs dat ze er 1 custom kunnen maken(zoals akrapovic), ff verder contacten over juiste db's en vermogen.
 
Nee was iemand die alleen vrij rijden deed. Geen spectaculaire tijden. Was een systeem met een extra demper ter plekke van de cat en een lange demper aan de zijkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan