MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijken? Jij kan geloof ik alles op twee wielen wel, regenbandjes omleggen en doen! ;)

Ik heb geen regenbanden liggen. Maar als ik jouw voorband zie levert dat nou ook weer niet heel erg veel grip op qua profiel met die lange groeven overdwars...
Ik zal eens zoeken waar het is ;)
 
Het weer is uhhhhhh.... nog al Iers :X

Maar toch weer mooi afgevinkt. We gaan lekker zo. :)

Volgend jaar de pyreneën :Y
Ik ben er ook benieuwd naar, Ierland. Heb ooit de verhalen van een enthousiaste vriendin gehoord, die wilde er nooit meer weg (woont nu overigens in Noorwegen :) )

Pyreneen ook op mijn wensenlijstje! Maar het zou ook zomaar op de trapfiets kunnen zijn...
 
*O* motor is eindelijk bij garage *O*
kan niet wachten tot ie weer gemaakt is :]

Ah... fijn idee dat het binnenkort allemaal weer lekker rijden wordt.


Ben met de route voor het najaar bezig en was in google aan het rondkijken hoe het er her en der uitzag. Kortom... ik kijk om me heen en het enige dat ik zie is een wandelpad _O-
Kortom, ik zal er toch nog iets meer tijd in moeten steken.
Lad d'Allos is in ieder geval mooi wandelgebied. :P
 
Ah... fijn idee dat het binnenkort allemaal weer lekker rijden wordt.


Ben met de route voor het najaar bezig en was in google aan het rondkijken hoe het er her en der uitzag. Kortom... ik kijk om me heen en het enige dat ik zie is een wandelpad _O-
Kortom, ik zal er toch nog iets meer tijd in moeten steken.
Lad d'Allos is in ieder geval mooi wandelgebied. :P
ja zeker omdat het al krap wordt want ga aanstaande zaterdag weg en moet dan om 8:30 in arnhem staan
 
Mooi dattie toch nog op tijd is
full
 
Als het maar 100% gerepareerd is... en niet ergens toch nog iets vergeten... daar zou ik zelf bang voor zijn. Overigens vertrouw ik sommige monteurs blind.
Nou vorige keer was alles goed en heb hem gekozen na aanleiding van goede verhalen, is in onderhoud bij Oscar motor service
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan