MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nog effe zitten denken maar meeste waar ik met broer konijn ben geweest ben jij ook al geweest inmiddels.
Wales en Vogezen zou je nog eens kunnen doen maar dat zijn eerder korte tripjes...
 
Kroatië?

Best%2Bmotorcycle%2Broads%2B04%2BCroatia.jpg
 
Vanavond n stukje met n Ducati Multistrada 1000DS uit 2005 gereden, haha wat n pret machine is dat zeg, onbedoeld zo t voorwiel in de lucht, stuurt lekker soepel.

Grijns nog steeds niet van mn gezicht te vegen :P
Maar wil er toch ook de 650 eens van proberen, want t voorwiel los na n dag sturen en moe heb ik liever niet...of toch n 1000s met öhlins eronder :?
 
Als de wheely's zo makkelijk gaan is het vast jouw fiets.

Tenzij de stront in je laarzen droop :') :+ 8-)
 
Vanavond n stukje met n Ducati Multistrada 1000DS uit 2005 gereden, haha wat n pret machine is dat zeg, onbedoeld zo t voorwiel in de lucht, stuurt lekker soepel.

Grijns nog steeds niet van mn gezicht te vegen :P
Maar wil er toch ook de 650 eens van proberen, want t voorwiel los na n dag sturen en moe heb ik liever niet...of toch n 1000s met öhlins eronder :?
Ik zou zeker eens de 620 proberen. Zit is ietsjes lager.
De S zou ik laten schieten, kost je extra waar jij niet het verschil van gaat merken vrees ik. Beter dat geld in vakantie steken :Y
 
@x: haha :') Twas meer n reactie van...owh hmm voorwiel los. Ok dat kan dus on zn twee bij n beetje door trekken op dit ding.

@tosie: lager? Hmm de zit op de 1000 was wel erg prettig, alleen te veel vermogen voor mij. En of ik de öhlins zal merken, waarschijnlijk niet nee. Scheelt weer centjes idd. :]
 
Goed nieuws Leo, veel plezier! :]
CF: lekker bezig jij! :Y

Bestemming volgend jaar: Kroatië is een vakantiebestemming met moeders en ook nog fucking veel te heet. :o voor op de motor.
Vogezen klinkt wel goed, iemand suggesties?
 
Noorwegen is een persoonlijk doel, maar of ik de mannen waar ik de motortrips mee maak mee krijg, is nog erg twijfelachtig. Misschien in 2019? O-)
 
Bestemming volgend jaar: Kroatië is een vakantiebestemming met moeders en ook nog fucking veel te heet. :o voor op de motor.
Vogezen klinkt wel goed, iemand suggesties?
Kroatië wil ik nog een keer naar toe, maar dan idd niet hoog zomer.
Over anderhalve week gaan wij weer een weekje naar de Vogezen. Wij zitten dan bij La Mouche, bikers only en altijd gezellig. :t
 
Laatst bewerkt:
@x: haha :') Twas meer n reactie van...owh hmm voorwiel los. Ok dat kan dus on zn twee bij n beetje door trekken op dit ding.

@tosie: lager? Hmm de zit op de 1000 was wel erg prettig, alleen te veel vermogen voor mij. En of ik de öhlins zal merken, waarschijnlijk niet nee. Scheelt weer centjes idd. :]
Scheelt 2 cm dacht ik. Wellicht zit het in de veerwegen en is de rest hetzelfde. 620 is ook erg betaalbaar ;)
 
Veel plezier Leo! :]

@ tosie: 2cm is nog overkomelijk. Ik heb er eentje op mp zien staan voor n tof prijsje ja, daar toch eens serieus over denken. Al wil ik ook nog steeds de versys, tracer, transalp, etc etc rijden en proberen :]
 
Koffie :Z



Leo, veel plezier en hou t spul heel ;)
 
Ik zou zeker eens de 620 proberen. Zit is ietsjes lager.
De S zou ik laten schieten, kost je extra waar jij niet het verschil van gaat merken vrees ik. Beter dat geld in vakantie steken :Y
:^

Ölins is mooi spul, maar die verslijten net zo veel keerringen als ik banden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan