MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, het is mijn beste vriend en we hadden de vakantie samen geboekt. Ik vind het niet meer dan normaal dat wij dan niet zelf alsnog gaan. We denken wel na over een alternatief, maar dat is nu even niet zo belangrijk.

Bedankt voor jullie medeleven.
 
Tja, het is mijn beste vriend en we hadden de vakantie samen geboekt. Ik vind het niet meer dan normaal dat wij dan niet zelf alsnog gaan. We denken wel na over een alternatief, maar dat is nu even niet zo belangrijk.

Bedankt voor jullie medeleven.

Ah... erg dicht bij... sterkte.
 
Was wel een beetje regenachtig gisteren en vandaag :/ Leek alsof er geen einde aan kwam...

Gelukkig maandag mooi weer gehad tijdens het bezoek aan de dierentuin :D
 
Laatst bewerkt:
Zusje moest terug :+

Neefje ook meegenomen. Was gezellig. Nieuwe leeuwen verblijf gezien bij Dierenpark Amersfoort. Kleine vond Dinopark ook erg leuk. 30% korting op kaarten scheelde ook.
 
Laatst bewerkt:
Zusje moest terug :+

Neefje ook meegenomen. Was gezellig. Nieuwe leeuwen verblijf gezien bij Dierenpark Amersfoort. Kleine vond Dinopark ook erg leuk. 30% korting op kaarten scheelde ook.

Amersfoort vind ik echt een mooie dierentuin hebben. Netjes aangelegd, goede paden en genoeg te zien.
Niet heel groot, maar prima.

Wildlands moet nog volwassen worden en daar gaat tijd overheen.
En daarbij, is het in het weekend vaak erg druk.

Jantah... nog gefeliciteerd met je verjaardag!
 
Amersfoort vind ik echt een mooie dierentuin hebben. Netjes aangelegd, goede paden en genoeg te zien.
Niet heel groot, maar prima.

Wildlands moet nog volwassen worden en daar gaat tijd overheen.
En daarbij, is het in het weekend vaak erg druk.

Jantah... nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ja is idd een mooie dierentuin. Hadden ook de mazzel dat het leeuwenverblijf open was gegaan dit weekend :) Drukte viel ook reuze mee ondanks dat wij er pas rond 11u waren.
 
Komt met bakken uit de lucht... buitenschilder is klaar, op de bovenverdieping vandaag deels een nieuwe vloer. Knapt reuze op. Nieuwe lamp, frisse muren.. nieuw bed volgt nog wel.
 
Voor de fans van de dierentuin in Amersfoort, een jaar abonnement kost ongeveer 2 keer de entreeprijs. Dit is een week abbonement met leuke extra's zoals korting op de horeca en korting op een aantal andere dierenparken. Een midweek abbonement is iets goedkoper.

Ik heb er zelf geen aandelen, wel een abonnement.
 
Voor de fans van de dierentuin in Amersfoort, een jaar abonnement kost ongeveer 2 keer de entreeprijs. Dit is een week abbonement met leuke extra's zoals korting op de horeca en korting op een aantal andere dierenparken. Een midweek abbonement is iets goedkoper.

Ik heb er zelf geen aandelen, wel een abonnement.
:^

Vroeger met de kids ook altijd een abbo op de dierentuin in A'foort gehad. De ochtendshow op zaterdag was vaak erg leuk; een beetje als koeien die voor het eerst weer in de wei mogen. :Y
Via het Goois Weekblad* kon je elk jaar een abbo met korting krijgen.

*Vroegah! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan