MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van der Mark nog een paar wedstrijden op de M1? Het WSBK seizoen is voor hem toch al een drama. :P
 
:N die gaat niets presteren.
Denk dat er in moto2 - 3 wel meer talent rondrijdt.
 
Goed punt ja :P


Nah, als het moet wil ik wel een keertje invallen :+


Eerst meer koffie :Z
 
Zelfs met de M1 kom ik op Assen niet onder de 2 minuten. Sterker nog, Bo Bendschneider lapt me binnen 5 rondjes op zijn 125je. _O-
 
mogguh :W

Rossi -O-
rondje stuntelen op de M1, count me in. :P

Achi, gefeliciteerd *O* geniet ervan. ;)

tv verkoop, :}
 
Laatst bewerkt:
Ik zag je nog op de binnenplaats prutsen met dat groene ding gisteravond :t drie maal raden wat voor een dienst ik had B|

Veel plezier 8-) :]
Ach, iemand moet 't doen :+


Ook ga ik morgenmiddag/avond naar Eifel. Wellicht kom je daar Oranje Focus ST + aanhanger of KTM 990 SM-R met oranje wielen en Zwarte Yamaha FZ6 met MV Agusta-achtig einddemper tegen. :]

Hallo allen :W , ja ik leef nog. :t
[afbeelding]
Niet gezien, was wel opgevallen.. Blijft een verdomd mooie bak :9


FUCK YEAH *O* morgen eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis!!!!




en een droge garage voor de motoren :Y
Gefeliciteerd.. Geniet ervan samen!


Koop je een buts foto's, is de fotograaf tot 9 september op vakantie. Klasse. Dan maar ordinair met logo's, het waren twee fantastische dagen :
3496086-80e4957db9dd6e66a7152d78c2288aae


Twee volle koffers op de ring is spannend, maar leuk. De Bridgestone S21 hield het tot een kilometer of 12 prima, maar begon daar toch wel íets last te krijgen van het gewicht. Zal wel icm het gewicht en de afstelling vd vering zijn. Tikkie gas terug maar evenmin veel plezier.
 
Laatst bewerkt:
Pff wat een nacht kon al amper slapen, begon ik rond 4u vannacht eindelijk in slaap te vallen. Ineens lawaai buiten en gerinkel van glas. Kwam er blijkbaar een dronken gast thuis in de flat hier tegenover die zijn sleutel kwijt was. Die heeft 45 min lang geprobeerd zijn deur in te trappen. Toen kwam de politie en keerde de rust langzaam terug.

Mensen uit de flat waar die gast bezig was waren echt pissig. Allemaal kids wakker enzo.
 
Laatst bewerkt:
Lekker Tommie. Hoe beviel de kwaak?
Hele fijne fiets, weinig op aan te merken. Zo'n sport-tour segment moet je ook wel anders benaderen, vind het zelf nogal 'n aparte klasse waarbij elke fiets weer totaal anders is en er weinig met elkaar te vergelijken valt. Deze heeft in ieder geval z'n sportieve genen wat het een hele interessante fiets maakt.

Voor de rest iets minder Kawasaki dan je zal verwachten, en dat bedoel ik positief.

De Tuono staat te koop en als ik wat meer geld zou hebben, zou dit best wel 's in mijn schuur kunnen staan :Y
 
Laatst bewerkt:
Hele fijne fiets, weinig op aan te merken. Zo'n sport-tour segment moet je ook wel anders benaderen, vind het zelf nogal 'n aparte klasse waarbij elke fiets weer totaal anders is en er weinig met elkaar te vergelijken valt. Deze heeft in ieder geval z'n sportieve genen wat het een hele interessante fiets maakt.

Voor de rest iets minder Kawasaki dan je zal verwachten, en dat bedoel ik positief.

De Tuono staat te koop en als ik wat meer geld zou hebben, zou dit best wel 's in mijn schuur kunnen staan :Y
Ik vind hem ook erg mooi :Y
 
Voorband slijt ook langzamer dan verwacht... Over iets moois gesproken.
 
Laatst bewerkt:
De hortjes worden steeds langer :P

Waarheen gaat het dit keer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan