MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hortjes worden steeds langer :P

Waarheen gaat het dit keer?

We gaan weer naar de Frans Italiaanse Alpen.
Ik heb weer een andere variant gemaakt met de nodige lol.
Stukken die we kennen heb ik eruit gesloopt en vervangen door ons onbekende stukken.
De eerste onbekende op het program is de Colle del Nivolet.

full


Verder staan er diverse stukken onverhard op het programma, voorzien van eventuele alternatieven. Clue's, gorges, andere onverharde kloven en paden naar oude forten. We zullen het zien. Het weer is wel een bepalende factor voor wat kan en leuk is en voor wat niet meer grappig is.
 
Laatst bewerkt:
Een Zwitserland vignet had ik nog niet, maar ik had met mijn collega afgesproken dat ik hun vignet na de vakantie zou overnemen. Mits nog redelijk in fatsoen..

Vandaag kreeg ik hem... hij is nieuw... ze waren hem vergeten op te plakken en moesten bij de grens nog een exemplaar kopen. _O- :+
 
Alles valt en staat met het weer ja :/

Maar meestal komt dat wel goed. Veel plezier iig alvast en hou t spul heel :Y
 
Ik kan bijna niet wachten op het verslag! ;)

Zelf gaan we hopelijk volgend jaar weer naar de Franse Alpen (Bisanne)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan bijna niet wachten op het verslag! ;)

Zelf gaan we hopelijk volgend jaar weer naar de Franse Alpen (Bisanne)

Leuk om te horen dat je die verslagen leuk vindt Plex.
Aan het schrijven heb ik wel plezier (ik doe het in mijn hoofd eens dunnetjes over) maar dat er soms zo leuk op gereageerd wordt, word ik blij van.
 
Ik ga t liever zelf beleven :')

Maar ok.. bij gebrek daaraan is lezen geen straf :)
 
:} Lezen en de foto's kijken.

Thuis nog steeds druk met verbouwen, dus motorrijden komt er nog niet zoveel van. De gezinsuitbreiding met een hond vertraagd alles ook een beetje, maar is wel een leuke afleiding.
 
Laatst bewerkt:
Ik mag over drie weken weer richting Italië/Frankrijk voor een allroad rondje 500 toer. Tende, LGKS, Assietta, Sommellier, Parpaillon, Jafferau en veel bier. :P
 
man man man :/ wat een gotvers klote weer!
 
Welk stof :?

De eenden zwemmen hier in m'n tuin :')
Visboot moek elke dag leegpompen anders issie naar de haaien en als je de weg op gaat is het drama nóg groter :')
 
Geloof dat ze deze race nog geen vervanger nodig hebben. Bij de volgende zijn ze verplicht met een vervanger te rijden.
 
Potverdorie... zumo aan gort...

Ik ga over naar Basecamp en ga heel rap op zoek naar een 590/595.
Routes zijn al overgezet naar Basecamp door Caro. Ik had ze namelijk gemaakt in Mapsource.
Zij heeft het laatste kaartmateriaal.

Dus al ik iets nieuws haal en er een update overheen gooi dan zou het vrij vlot moeten kunnen.

Morgen maar even shoppen.



(zulke dingen komen altijd ongelukkig).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan