MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
middag :W
Potverdorie... zumo aan gort...

Ik ga over naar Basecamp en ga heel rap op zoek naar een 590/595.
Routes zijn al overgezet naar Basecamp door Caro. Ik had ze namelijk gemaakt in Mapsource.
Zij heeft het laatste kaartmateriaal.

Dus al ik iets nieuws haal en er een update overheen gooi dan zou het vrij vlot moeten kunnen.

Morgen maar even shoppen.



(zulke dingen komen altijd ongelukkig).
lekkere timing inderdaad.

wij zijn net weer terug van een midweekje eifel.
heerlijk gereden weer :]
de ochtend van vertrek hield de navi adapter ermee op. |( hele week met ductape en powerbanks gewerkt :')
 
Laatst bewerkt:
De 390 kan ik ook aanbevelen, dat ding doet ook precies wat je ermee wilt.

Ik heb eerlijk amper tijd meer om me te orienteren en ga eigenlijk klakkeloos voor het meest recente en dan ook maar zou uitgebreid mogelijk. Mijn Zumo was tien jaar oud en heeft met zoveel plezier gegeven, tijd om te vervangen.

Ik kijk nog even vlot wat die 390 doet maar neig (omdat ik het in een keer weer helemaal goed wil hebben toch naar de 595). Bedankt voor de tip.. :P
 
Beeld van de 5serie is een stuk mooier en beter af te lezen.

Maar.... ik zou de TomTom ook snel bekijken. Ik denk namelijk dat deze de Garmin ondertussen voorbij is.
 
Lukt het niet, heb ik hier nog een 550 liggen die werkend aan de kant gelegd is.
 
Lukt het niet, heb ik hier nog een 550 liggen die werkend aan de kant gelegd is.

Ik onthou het even X... gelukkig heb ik al een aanbod van iemand die in Zwolle woont... een tikkie dichterbij.

Over twee uurtjes ga ik even bellen en wellicht rij ik dan ergens heen om wat op te halen.
 
http://www.dumpert.nl/mediabase/7239227/37d5f5c4/autodieven_bij_gouda_worden_ingesloten.html

Je kan voor deze strafeis best een pogingkje wagen... Verder mooi om een stukje behind the scenes te zien en ik snap het gevoel bij de agent tijdens de actie. Denk alleen dat de risico van de actie, de schade en inzet van de politie eenheden zo niet echt kostendekkend is...
De straf is echt een lachertje :( 2 weken schoffelen :') en 1300 euro boete :')

Waarom bvb niet ook de schade aan de wagen EN de politiewagens laten betalen :?


Maar mooie actie idd. Effectief en veilig.
 
Stalen botsbeugels op die Volvo's zou ik zeggen. Geef je ook gelijk een signaal af :Y
 
Loden kogel is veel goedkoper, maar dat mag in NL dan weer niet :/
 
De straf is echt een lachertje :( 2 weken schoffelen :') en 1300 euro boete :')

Waarom bvb niet ook de schade aan de wagen EN de politiewagens laten betalen :?


Maar mooie actie idd. Effectief en veilig.
Gewoon opknopen als niemand kijkt :)






Voor de rest leuk programma idd.. Zondag de 24e allemaal kijken, dan is ondergetekende het 1e item :+
 
Haha, heb je het helemaal gemaakt en een goeie actie gehad?

Vast wel anders had je t niet gemeld hier, leuk man! Ik ga zeker kijken :Y
 
Haha, heb je het helemaal gemaakt en een goeie actie gehad?

Vast wel anders had je t niet gemeld hier, leuk man! Ik ga zeker kijken :Y
Ik weet nauwelijks meer wat ik precies gefilmd heb, maar opgemaakt worden door een vent voorafgaand aan het interview staat in m'n geheugen gegrift :+
 
Laatst bewerkt:
Straf windje, toch maar een keer de fiets laten staan :) Niet zo'n zin in een duwtje van opzij onderweg... Wel prima vliegerweer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan