MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt steeds stiller hier (en op mf).
Deze winter zal het helemaal wel doodvallen.
MF is achterhaald medium. Foto's laden bijvoorbeeld: kansloos...
Denk dat de technische en merk/type topics wel blijven leven maar de rest is redelijk aan het afsterven heb ik het idee...
 
Toch jammer hoor.
Ik blijf iig regelmatig lezen en posten hier :)


En nu moet ik veel koffie :Z
 
Tijd voor n mf t gooi mid winter bbq ofzo! Vaak is er dan wat meer tijd, wiens achtertuin kunnen we misbruiken?
En dan regelen net als n paar jaar geleden? Die bbq service gebruiken, dat was heel best!
 
Ik drink geen koffie, maar lees altijd wel mee. ;) Ook vooral de technische topics, ,waar heuse techneuten zitten of bij de streetfighters, die soms hele mooie dingen maken (soms ook niet :P ) Reisverhalen zijn ook vaak top.


@ Corfreek: Leuk idee. :Y
 
Toch jammer hoor.
Ik blijf iig regelmatig lezen en posten hier :)


En nu moet ik veel koffie :Z

Ik ook :)


Denk dat het een beetje verschuift naar Facebook maar dat gebruik ik niet en ga ik ook niet gebruiken.


Voor de mensen met een Iphone: https://tweakers.net/nieuws/129861/...-11-schakelen-wifi-en-bluetooth-niet-uit.html

Even naar de instellingen van je bluetooth kijken als je niet om 5u sochtends wakker wil worden omdat je Iphone spontaan verbind naar een bluetooth speaker.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij ook vooral meelezen en niet al te veel te melden hier. Vooral druk met werk, verbouwen en de hond en haast geen tijd voor motorrijden.
 
De KTM is na de Eifel (mei) de schuur niet meer uit geweest :')

Dat moet volgend jaar weer ff anders hoor :/
 
Ik was de afgelopen vier dagen in Duitsland rondom de Ruhr. Jammer genoeg was ik er voor werk, want het lijkt een leuk stuurgebied te zijn.
Mijn aantal kilometers dit jaar zijn ook laag, al komen er over een week wel weer een zooitje bij. Ik kan niet wachten om de Alpen weer in te ploffen.

:]
 
Avond :W

Rossi fit *O*

@X, das wel heel lang niet :]
kan nog hè ;)

@ BBQ goed idee ;)

hier ook niet zoveel gereden als we zouden willen. -O-
PY leest vaak met mij mee ;)
 
Laatst bewerkt:
Wederom een poging gedaan om van dat tuinhuis af te komen. Gevoelsmatig de beste poging tot nu toe. Normaliter ben ik er na 200 meter al weer achter dat die koelkast eigenlijk alles goed doet en ik niks anders nodig heb maar deze keer bleef dat gevoel uit. Kennelijk kon de potentiele nieuwe brommer alles minstens zo goed maar nu wel in een spannend jasje en met emotie...

Tis toch wat hè.... _O-
 
Welke potentiële hebben we het over? Een emotioneel tuinhuis in lingerie klinkt bijzonder...... :?
 
Het is idd een blauwe geworden. Vanochtend knoop gehakt en een Tiger Explorer gekocht.
Had ooit al eens getwijfeld bij de 800 maar deze is nog lekkerder :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan