MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwah, valt mee hoor. Het is alleen even de combinatie van de juiste onderdelen vinden. Wat er op zat is natuurlijk niet origineel, dus proefondervindelijk kom je er dan achter dat sommige OEM delen daar niet mee werken.

De vooras is voor modellen met snelheidsopname op de as. Dat heb ik niet, dus hield ik ruimte over. Maar de OEM wielspacer die ik wou gebruiken om die ruimte op te nemen loopt vast op een dikker deel van de as. Etc, etc...

Alleen de klauw valt even tegen. :')
 
Weer een super GP gezien zeg.
Maar wat gunde ik Zarco de 1e plek vandaag. Top prestatie op een B-machine!
 
's kijken of de snelste auto's er ook zo'n feest van kunnen maken :)
 
F1 kijk ik al tijdje niet meer. Alleen de samenvatting van een paar minuten op Autobahn. F1 hoort herrie te maken en niet als een stofzuiger te klinken :)

Kan ik net zo goed Formule E gaan kijken daar is nog meer actie ook.
 
mooie afsluiter van het GP seizoen :)
Zarco's tijd komt nog wel :Y tegenvaller voor mij dit seizoen is Vinales, had ik, ondanks toch nog 3e overall, echt meer van verwacht, vooral in de 2e helft van het seizoen...
 
Eerlijk gezegd vind ik al die uitloop stroken waar Schiphol nog jaloers op zou zijn niks...
Er af is er af. Gewoon de sloot in of zo... :W
 
Hij moest hier ook een heel stuk door t grind heen en hield m gewoon netjes overeind :Y
 
Laatst bewerkt:
In het kader van [afbeelding]

Ik geloof dat ik zojuist een 525 heb gekocht. :)

[afbeelding]
Gefeliciteerd

Leuk speelgoed, ter vervanging van je roze brommert denk ik?


Om dan ook maar mee te doen in het kader van 'bloed kruipt waar 't niet gaan kan', nieuwe kletterpet erbij:

[afbeelding]

Past toch wel mooi bij wat ik al heb, leuk setje zo :P

[afbeelding]

[me="Terror"]is sinds het dagje op de crossbaan in Lage Weide heulemaal om[/me]Écht een kutverhaal dit inderdaad.
past wel bij je
 
Hij moest hier ook een heel stuk door t grind heen en hield m gewoon netjes overeind :Y

Ja maar als die uitloop ook grind was zoals op klassieke circuits had ie gewoon pech gehad.


Organisatoren van de F1 moeten ook wat gaan doen aan de veiligheid voor de teams in Brazilië... zijn iets van 4 overvallen geweest op teams omdat ze door de favela moeten terwijl de hoge piefen van Liberty zelf in luxe auto's via een andere route gaan...

https://www.autobahn.eu/6423/roundup-overvallen-op-formule-1-personeel-in-brazilie/
 
Is niets nieuws. MTeun rijdt er al een jaar mee. Lekker warm zegt ie :Y





:')
 
Ik overweeg om de OTR van Balkbrug komende zondag te gaan rijden. Dat zou mijn testritje dan gaan worden met de KTemmert. Ik moet alleen nog iets met een aanhanger, want naar Balkbrug rijden is gelijk aan zelfmoord. :/
 
Is't anders een idee om wat zakken aarde leeg te gooien daar in de straat en eerst ff wat te oefenen? :')
 
Ik overweeg om de OTR van Balkbrug komende zondag te gaan rijden. Dat zou mijn testritje dan gaan worden met de KTemmert. Ik moet alleen nog iets met een aanhanger, want naar Balkbrug rijden is gelijk aan zelfmoord. :/
Je hebt toch een aanhanger???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan