MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie geen vies :N
Ik heb hem niet op z'n kop door de bagger laten rollen, dus het vuil bleef beperkt tot de onderkant. Mijn maatje houdt er ook rekening mee als je erachter rijdt, dat scheelt ook nogal. :Y
Uit de drain links op het blok, onder de waterpomp? Waarschijnlijk de waterpompkeerring.


:]
Die kreeg ik ook al via iemand anders. Ik betwijfel alleen of hier het probleem zit, want ik zie geen hoger oliepeil.
 
Heb me er nooit echt in verdiept, maar ik meende dat het twee afdichtingen waren, met de drain er tussen. Dus als je kvs uit de drain ziet komen zou dat dan betekenen dat er sowieso één afdichting vertieft is, zonder dat direct al je kvs in carter stroomt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer mensen hun forumnaam erbij laten zetten dan in de omschrijving bij de betaling :)
 
Organiseren van een weekend Zwarte Woud of een avondje kegelen gaat nooit vlekkeloos. Je moet er maar gewoon iets meer op vertrouwen dat mensen doen wat ze zeggen en je niet teveel op de kast laten jagen door een uitbater van een kegelhal. ;)
 
Vooral dat ja.


Maar mijn vraag over t lijstje is omdat ik denk dat er geen goed lijstje is :X
 
Dus: Wat is de lijst en welke droeftoeter heeft er nog niet betaald?
 
Als ik de reacties op facebook bekijk zijn we van 19 ineens naar 25 gegaan?
Ik weet niet wie er nog meer +1 zijn?
 
ik heb betaald.

Maar mss even een lijstje van wie betaald heeft en wie er op die lijst staat van 25 die zich opgegeven hebben ?

Btw, ik heb nog even terug zitten zoeken op FB, maar daar staat dat het er 23 moeten zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Wel kansloos als er door een aantal nog niet betaald zou zijn...
Bij een activiteit vooruit laten betalen. Een overschrijving binnen dezelfde bank staat direkt op de rekening, anders zit er 1 werkdag tussen.

(Hoewel dat in dit geval wat lastig was omdat er op korte termijn aan de uitbater betaald zou moeten worden).
 
Via het iDEAL betaalverzoek zie je het direct.

Maar ik vraag me dus ook af waar de tellingen op gebaseerd zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan