MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Diablo gefeliciteerd met de brommer. :t

Zot, is je account gehackt? Er lijkt iemand onder jouw naam te posten.

Hier ook graag zomer. Zomer en een paar vrije dagen... :]
 
:^

Het was prima weer, maar ik was net een paar uur in de schuur aan het rommelen en het is toch best fris. ;)

Zomer blijft op het verlanglijstje.
 
:Y


Richting t oosten is t fucking mistig. En lekker doorjakkeren met z'n allen :')

Maar weer heel tuis :)
 
Zeker!

Heb sinds kort 4 season banden. Geen gekloot meer met wisselen en tot nu toe bevalt het.
De winterbanden vond ik op nat wegdek echt ruk :/
 
Geen ervaring mee. Heb geen autorijbewijs :P

Sommige lui rijden gewoon altijd debiel. Maakt niet uit wat voor weer het is en wat voor banden ze eronder hebben liggen.
 
Laatst bewerkt:
Is dat een foto van hoe de klant er net uitzag? Ze lijkt tevreden. :Y

Werkbank in de schuur gemaakt. Nog even een geschikt werkblad scoren. Nog een paar keer naar de vuilstort en dan heb ik zomaar een beetje ruimte... :t *O*

Als ik alle fietsen en de motor buiten zet, het blijft een klein schuurtje...
 
Over ruimte gesproken, iemand hier die ik blij kan maken met een voorwielsteun voor in de bus of aanhangwagen?

Ligt eigenlijk al een jaar achter de kliko (want uit beeld en uit de weg) en ik doe er niets mee, zet de motor zonder steun in de aanhanger.

Dit dus, maar dan niet meer glimmend;

6c663dfcb62dbb4ffd8282ed89197703dafa9638.jpg
 
Werkt dat met mijn WR? Noppenbandje dus.



edit, moet vast gemaakt worden op de vloer lijkt me, dus voor mij niet echt handig dan :/
 
Laatst bewerkt:
DRC Wiel klem

Lijkt me wel. Daar is ie oorspronkelijk voor bedoeld.

Zat eerst op dat platte karretje dat ik had, die had geen schot om de motor tegen te houden. Met het nieuwe aanhangertje heb ik dat wel. ;)
 
2 keer goed. Ja, vastmaken heeft meer zin, en ja, op de vloer is het meest praktisch als steun voor je wiel. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan