MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep. En dat voor 2 bussen met zeurpieten.
Smerig werkschuw links tuig :W opflikkeren.
 
Werkt dat met mijn WR? Noppenbandje dus.



edit, moet vast gemaakt worden op de vloer lijkt me, dus voor mij niet echt handig dan :/
Ik heb hier nog meerdere klemmen staan. Laat maar weten als je er eentje nodig hebt :)
 
Die lui doen ook alleen maar hun werk hè. Iedereen mag demonstreren en als het er op lijkt dat een demonstratie problemen gaat veroorzaken...kan je wel klagen dat vervelende bezoekers weggehouden worden en dat je zoveel begeleiding krijgt...maar misschien heb je wel gewoon een hele onpopulaire mening. :')

Sowieso in Friesland. Mooi dat je je stem wil laten horen, maar weinig kans dat het in die regio wél aanslaat als je je zin niet krijgt in bevolkte gebieden. Waar zit je dan met je hoofd? :z
 
Dat is het. Ze krijgen hun zin niet omdat wij er niets racistisch mee bedoelen of in zien.






Ik heb hier nog meerdere klemmen staan. Laat maar weten als je er eentje nodig hebt :)
Spreken wij binnenkort ff over :P
 
De andere kant is, waar maakt iedereen zich dan nog zo druk over? Interesseert me eerlijk waar niets, 50/50 qua kleur had best prima geweest, kan je met een paar jaar naartoe werken.

Afschaffen lukt je toch niet, krijg je weerstand van. Maar ja, hoog inzetten en geen compromis willen vinden...
 
Dat is dan wel weer een beetje...zwart-wit denken.

Met zo'n instelling blokkeren ze de A7 tijdens Sinterklaasintocht. Zwarte Zaterdag zal in Friesland nooit meer hetzelfde betekenen als de rest van Nederland.
 
:')


Vandaag mochten ze hun gang gaan. Prima :)

Zwarte vrijdag of zaterdag?
Ik heb vorige week weer filmpjes gezien waar De Apenheul niets bij is :') wat een beesten en dat voor wat korting _O-
 
Achi: Congrats! *O*

Na regen komt....Pekel! -O- Motor in de winterstalling, accu er uit, dekentje erover en klaar voor de winterslaap! :z :z :z :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
Chris en Chris gefeliciteerd. *O* *O*

Hier moet de accu ook nog even uit de motor en naar binnen en dan ook maar eens de winterbandjes onder de auto doen. :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan