MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Teveel? :o



@Tosie: Ben ik op een onbekende zender een cabaret show van René van Meurs (even goede vrienden) aan het kijken, staat jou naam bij de aftiteling! :Y _O-
Hahaha, ja klopt. Hebben we een jaar geleden ofzo opgenomen. Nooit iets van gezien. :$
 
Even inhalen.... Detox, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* *O*

Dikke vette edit.. man ik loop hopeloos achter :X ... De andere Chris, ook van harte!! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo :) Klaas jarig, gefeliciteerd allen, ik ook 's vroeg naar huis :)
 
avond :W

Chris en Chris nog gefeliciteerd met jullie verjaardag *O*

@ Lankho, als je die steun nog kwijt moet, graag ;)
 
Zeker!

Heb sinds kort 4 season banden. Geen gekloot meer met wisselen en tot nu toe bevalt het.
De winterbanden vond ik op nat wegdek echt ruk :/
:^

Plus dat ik weiger om zoveel geld neer te leggen om steeds te wisselen. Geloof er niet zo in met dat weer hier.
 
Ik rij nog steeds op zomerbanden.... de winterbanden van de huidige auto zijn reeds verkocht.
Vanaf het weekend rij ik weer op winterbanden, en ..... in een andere auto. *O*

In Duitsland zijn winterbanden verplicht (mits de omstandigheden er naar zijn).
Dus...wij zitten er sowieso wel aan vast.
Al hoop ik dat we met de komende auto die besneeuwde bergen zonder kettingen oprijden.
 
:N een 4 seasonband mag dus ook.

Alleen als er een M+S codering op de band staat. Lang niet alle 4-seasons zijn toegestaan.

Overigens benieuwd naar welke banden ik eronder krijg... die met zo'n bergtekentje zou wel vet zijn.

Edit... eind december gaan we weer richting sneeuw. Heel veel zin om daar de jaarwisseling door te brengen.
 
Laatst bewerkt:
Alleen als er een M+S codering op de band staat. Lang niet alle 4-seasons zijn toegestaan.
Heeft niet elke 4 season band dat?
Daar ging ik vanuit eigenlijk.
Overigens benieuwd naar welke banden ik eronder krijg... die met zo'n bergtekentje zou wel vet zijn.

Edit... eind december gaan we weer richting sneeuw. Heel veel zin om daar de jaarwisseling door te brengen.
Da's wel leuk ja. Wel 's met kerst geweest, maar niet met nieuwjaar.

Februari mag ik weer.
Moet alleen geen sneeuw treffen daar want ik denk niet dat er kettingen bijpassen in de wielkasten :')
 
Van het weekend maar eens wisselen. Meer om de lichtmetalen velgen iets te sparen, en die paar dagen dat het misschien een beetje scheelt ben ik er blij mee. Geen zin in gekut om 's morgens de straat uit te komen, op het werk komen duurt al lang genoeg.
 
Komend weekend wordt het zo'n grafweer dat ik er gewoon over klagen moet. Zelfs de KTM gaat niet van zijn plek afkomen ben ik bang. #zomergezocht .
 
Zwart en rond :Y

Je mag best meer over je rubber vertellen hoor, niet verlegen zijn. :+

Eigenlijk had ik vorige week even willen rijden, maar kwam er door omstandigheden niet van.

En deze week begint de Peugeot olie door de motorruimte heen te slingeren, dus dat vraagt ook weer aandacht. KTM zal hier ook wel weer blijven staan. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan