MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind ik nog wel meevallen, maar vanmorgen stond ik vanaf Loosdrecht al in de file.


En toen kwam er 5m sneeuw vanaf het dak over de voorruit en motorkap :') :X
 
Drama? Nergens last van gehad Hilversum uit
Gisteravond was het eenzaam op de weg
Iedereen thuis ivm code rood en wij eindejaarsafsluiting op de zaak
 
Vind ik nog wel meevallen, maar vanmorgen stond ik vanaf Loosdrecht al in de file.


En toen kwam er 5m sneeuw vanaf het dak over de voorruit en motorkap :') :X

Diependaalselaan stond vast richting Vreeland en de snelweg. Misschien wat aan de hand geweest ofzo.
 
Lang geleden dat ik meer dan een uur nodig had om van Hillywood naar Huizen te komen. Wel weer heule mooie plaatjes onderweg, zelfs het voetbalveld was 1 mooi maagdelijk wit laken. 8-)


:Z ;)
 
Hopelijk morgen warme regen :Y

Vieze zooi nu wel weer zat :P
 
Vind ik nog wel meevallen, maar vanmorgen stond ik vanaf Loosdrecht al in de file.


En toen kwam er 5m sneeuw vanaf het dak over de voorruit en motorkap :') :X

Met busjes heb ik toch liever dat het er naar voren afschuift eerlijk gezegd, het geeft beste klappen als je er achter zit. :')
 
Was nu ook een ravage hoor :(
2 ruitenwissers hingen over de motorkap :')
 
kut sneeuw

tijd voor zon

picdump155-35.jpg


koffie @#$%
 
Diependaalselaan stond vast richting Vreeland en de snelweg. Misschien wat aan de hand geweest ofzo.
Nou, dat is dus dagelijks onderttussen.

Vanmorgen 1 uur gedaan over waar ik normaal 10-15 minuten over doe :(



Koffie #$%&#$@%^$!@
 
:^

Koffie dan. Heb er geen uur extra over gedaan.

Moet nog vertrekken. Met de 206 naar Woensdrecht. Super grappig autootje. Tot 100km/h, daarboven wordt het geluid wel heel erg storend. En ik zit een beetje opgevouwen, moet met m'n knie even ruimte maken als ik naar de eerste versnelling wil. :')

Zot, de 530 gekocht? :)
 
nope, ding had warm problemen, dus ik moest er (betaald) mee rijden *O*
Mijn 525 kreeg het ook warm. Reden bleek de afdichting achter de pompwaaier. Alles vervangen, inclusief de radiateurdop en nu als een zonnetje. Ik wil alleen nog een ventilator op de radiateur monteren, dan weet je tenminste wanneer hij het warm heeft.
 
Als ie warm wordt, moet je gas geven!



WC boven de winkel verstopt.
Bedrijf gebeld die het ff opgelost hebben :') Die zijn gelukkig niet vies van wat stront :X
Tis dat ik de warme kraan opendeed, anders had ie z'n handen niet eens gewassen :')




Janktrut eerste klas, maar hier heb ik wel respect voor en nog humor ook :)
 
Als ie warm wordt, moet je gas geven!



WC boven de winkel verstopt.
Bedrijf gebeld die het ff opgelost hebben :') Die zijn gelukkig niet vies van wat stront :X
Tis dat ik de warme kraan opendeed, anders had ie z'n handen niet eens gewassen :')




Janktrut eerste klas, maar hier heb ik wel respect voor en nog humor ook :)

:X en dan lekker broodje eten haha :P



Hier bij ons hebben mensen lekkage bij hun schuur loopt bij iemand anders de garage in. Heb briefje in de bus gegooid omdat ze niet open deden maar aan de stapel post te zien zijn ze er al even niet...


In ander nieuws: The Punisher krijgt een tweede seizoen *O*
 
ooooooh kwijl


Zeikt alles onder natuurlijk, maar is best lief *D
 
Echt een vergiet. Dat blijft naar de waterbak lopen en vervolgens loopt het er ook meteen weer uit.
Wel über cute die kleine, ze is zelfs al geadopteerd door Wolf.

25158168_1776164505729065_5481850180794831424_n.jpg
 
:X en dan lekker broodje eten haha :P



Hier bij ons hebben mensen lekkage bij hun schuur loopt bij iemand anders de garage in. Heb briefje in de bus gegooid omdat ze niet open deden maar aan de stapel post te zien zijn ze er al even niet...


In ander nieuws: The Punisher krijgt een tweede seizoen *O*
:t had niet anders verwacht dan 2de seizoen eigelijk :}

We brengen haar terug, ze is lek. :/

[afbeelding]

heb je het bonnetje nog ? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan