Schema verlichting Honda sabre 1100 v65

Robert Itr

MF veteraan
22 mei 2013
2.118
519
Wie heeft er voor mij een verlichting schema bedrading voor me. Ik heb de knipperlichten eindelijk goed en nou heb ik geen spanning op mijn achterlicht. Koplamp wel. Remlicht werkt wel.
Dus voor een Honda Sabre 1100 v65 1984 1985. Zekering waren goed
 
Ik heb nog evennin mijn Clymer gekeken en er staan alleen 2 bijna dezelfde beschrijvingen in om de sensor te testen.

full

full


Voor de rest geen schema's dus je zult het met het stroomschema moeten doen.
Als je nog meer info nodig hebt dan hoor ik het wel.
 
Bedankt voor de moeite en de schema s,de voeding van de achterlicht en remlicht gaan beide Door een zwart kastje heen dat zal de sensor zijn die beschreven word. Geschakelde spanning komt erin maar niet uitgaand. Ik heb een nieuwe kabel getrokken vanaf mijn koplamp. Nu werkt het prima. Niet simpel gemaakt die sabre s in die tijd.
 
De knipperlichten werken ook weer. Ik denk dat de hellingshoek sensor wel de boosdoener was. Die zal het stroomcircuit wel onderbroken hebben. Die heb ik omgeleid rechtstreeks naar de knipperbediening op het stuur. Beetje verwarrend zoeken zo en met die draden van de running lights draden op de knippers. Bedankt voor de goeie tips
 
Een 1100 lijkt mij inderdaad een beest. Jammer genoeg nog nooit op gereden. Alleen op mijn 1988 750er.

Wel eens gereden op de VT1100 Shadow van mijn zwager omdat het blok van mijn Magna kapot gelopen was. Een tweecilinder en dat was een echte afknapper . Was niet vooruit te branden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan