Motor-Forum

Select Forum

Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Reg. datum:
28 sep. 2014
Ik heb nog een foto van jou Hookski 😝
Zal eens uitvogelen hoe ik die hier op het forum krijg

OW sportcup 600 & Allroad

Reg. datum:
04 aug. 2009
quote:
Hookski schreef op 28 september 2017 @ 23:52:
Helaas heb ik nog geen tijd gehad voor een filmpje.. ben net terug van 3 dagen Ierland en morgenvroeg staan 3 dagen Luxemburg op programma.. Ik zal mijn best doen komende week er tijd voor vrij te maken :)

Dat zijn wel de betere redenen *D
Ik moet het doen met morgen 1 dagje gelderland ritje, maar wel incl bbq *O*
R6 RJ11 #71
KTM 1190 alleen ga je sneller maar samen kom je verder

Reg. datum:
28 aug. 2016
quote:
norwin schreef op 30 september 2017 @ 10:04:

[...]

Dat zijn wel de betere redenen *D
Ik moet het doen met morgen 1 dagje gelderland ritje, maar wel incl bbq *O*

Keuzes..keuzes Norwin. Je had ook dit weekend hier naar toe gekund hoor.
Toerseizoen afsluitingsweekend 2017

Is overigens ook met BBQ :Y
let life surprise you

Reg. datum:
20 apr. 2013
TOP GsxrEd, gave actiefoto's, bedankt! 8-)

https://i.imgur.com/dFxtja5.jpg

kawasaki versys 650 touring

Reg. datum:
30 jul. 2015
wanneer word er terug deel 2 gereden?
rédtnogbeiterasdievanelle

Reg. datum:
25 apr. 2017
Klein kickje... Maarruh heren van de film crew... hebben wij nog filmpjes??? :]

Reg. datum:
06 dec. 2004
quote:
GsxrEd schreef op 14 november 2017 @ 12:18:
Klein kickje... Maarruh heren van de film crew... hebben wij nog filmpjes??? :]

Idd! Ben ook wel nieuwsgierig :-)
's Avonds een vent, 's Morgens lekker uitslapen

Da is ook

Reg. datum:
22 apr. 2010
Stil hier....
Ik zou graag eens willen weten of er nog meer mensen zijn die de route nog eens willen rijden? Ik heb hem helaas moeten missen, maar zou hem graag toch eens gaan rijden. Nog meer vrijwilligers?

Cagiva Gran Canyon 900

Reg. datum:
22 aug. 2013
quote:
DerHanzl schreef op 25 november 2017 @ 13:14:
Stil hier....
Ik zou graag eens willen weten of er nog meer mensen zijn die de route nog eens willen rijden? Ik heb hem helaas moeten missen, maar zou hem graag toch eens gaan rijden. Nog meer vrijwilligers?

ik ben hier zeker vrijwilliger voor, echter snap ik ook wel dat ze de route niet zomaar aan iedereen afstaan.

Reg. datum:
30 jul. 2015
Ik stel mij ook wel kandidaat voor een 2e maal de route te rijden.

Rehab is for quitters.

Reg. datum:
29 sep. 2007
Ik had half met de Patatboer besproken deel twee nog een keer te gaan rijden, maar als het effe kan na een droge periode. Het alternatief is dat ik de KTM meeneem, maar da's niet echt allroad.
Insanity is not as easy as I make it look

Reg. datum:
06 dec. 2004
quote:
DetoX schreef op 25 november 2017 @ 21:50:
Ik had half met de Patatboer besproken deel twee nog een keer te gaan rijden, maar als het effe kan na een droge periode. Het alternatief is dat ik de KTM meeneem, maar da's niet echt allroad.

Idd, maar wat detox zegt, liefst na een droge periode ;-) Voor mij is nu het seizoen echt voorbij. De KTM staat te koop, en dus gepoetst onder een dekentje te wachten op een nieuw baasje.

Deel 2 gaan we zeker nog een keer rijden, wat mij betreft in het voorjaar?
's Avonds een vent, 's Morgens lekker uitslapen

Da is ook

Reg. datum:
22 apr. 2010
quote:

Ik heb de KTM op blubberbanden staan (lees: volle nop), dus als het redelijk vriendelijke paden zijn kan ik ook rijden als het natter geweest is.
Zelf kom ik uit Best, ik weet niet of de route hier langs komt, dan kan ik hem hier oppikken/starten.

Is het de bedoeling om de route nog een keer op zaterdag te rijden? Misschien is het handig om dan vast een datum te prikken en dan te kijken wie er mee kan.

Da is ook

Reg. datum:
22 apr. 2010
quote:

Ik heb geen ander alternatief als een KTM 690... denk wel dat die beter uit verf komt nu dan een dikke 1000cc met allroadbanden ofzo...

Reg. datum:
30 jul. 2015
pfff noppenbanden ik heb de route gereden op pure straatbanden met weinig profiel meer en dat heb ik overleefd met 0 valpartijtjes . maar nu zijn ze wel echt slick geworden dus eerst maar nieuwe sloefjes bestellen.

Reg. datum:
20 apr. 2013
Ik ga ook graag mee. Blubber of droog maakt mij niet uit, noppen rij ik sowieso. Liefst ergens komend voorjaar. Mijn rallymotor is voor deze winter al in onderhoud.

Cagiva Gran Canyon 900

Reg. datum:
22 aug. 2013
Lijkt mij erg leuk om hem alsnog met een groep te rijden kom zelf uit noord holland dus zal er niet snel weer komen. Van het voorjaar lijkt me dan idd en betere periode ook ivm de temperatuur, regen maakt mij niet zo veel uit.

Reg. datum:
25 apr. 2017
quote:
DerHanzl schreef op 26 november 2017 @ 07:29:

[...]

Ik heb de KTM op blubberbanden staan (lees: volle nop), dus als het redelijk vriendelijke paden zijn kan ik ook rijden als het natter geweest is.
Zelf kom ik uit Best, ik weet niet of de route hier langs komt, dan kan ik hem hier oppikken/starten.

De route komt niet langs Best, we zijn de andere kant opgegaan, richting Sint Hubert e.o.

Verder heb ik veel zandpaadjes gepakt hier in Schijndel, sommige goed begaanbaar en andere wat 'uitdagender' (straat Hoefje bijvoorbeeld, zie de foto's met de achterbruggen diep in de blubber).

Voor jouw vergelijking; rij straks even naar de Ploegstraat in Best, rij deze uit tot aan het spoor en sla daar rechts af. Beetje zulke zandpaadjes dus ;)

Ikzelf ben even motorloos, de GSXR ligt uit elkaar en deze ga ik weer in elkaar sleutelen deze winter. Mocht ik de komende maanden weer in het bezit komen van een allroader dan ga ik natuurlijk graag mee in het voorjaar!

Da is ook

Reg. datum:
22 apr. 2010
quote:
GsxrEd schreef op 26 november 2017 @ 10:57:

[...]

De route komt niet langs Best, we zijn de andere kant opgegaan, richting Sint Hubert e.o.

Verder heb ik veel zandpaadjes gepakt hier in Schijndel, sommige goed begaanbaar en andere wat 'uitdagender' (straat Hoefje bijvoorbeeld, zie de foto's met de achterbruggen diep in de blubber).

Voor jouw vergelijking; rij straks even naar de Ploegstraat in Best, rij deze uit tot aan het spoor en sla daar rechts af. Beetje zulke zandpaadjes dus ;)

Ikzelf ben even motorloos, de GSXR ligt uit elkaar en deze ga ik weer in elkaar sleutelen deze winter. Mocht ik de komende maanden weer in het bezit komen van een allroader dan ga ik natuurlijk graag mee in het voorjaar!

Dat ziet er goed uit!
Ploegstraat is mij (uiteraard) bekend.
Zelf ben ik opgegroeid Boskant/Sint-Oedenrode en heb jaren in Schijndel op school gezeten, dus deze hoek ken ik ook vrij aardig. De zandpaadjes weet ik alleen niet echt te vinden, laat staan er een hele route van te maken... vandaag de interesse om dit gezamenlijk te doen.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.