OBT Land van Maas en Waal 20/08/17

Ik ben weer thuus! Uitstappen uit je auto doe je ná dat je je gordel hebt lostgemaakt!! #hoezomoe
Maar ik heb een hele mooie brede gaskookplaat gescoord.

Chris- megaenormheelergverschrikkelijk dank voor het lenen van niks!! Ik heb genoten! Wat een leuke route en wat een leuke stops! En leuk om iedereen weer te zien!

happie eten, tukkie doen
 
ook weer thuis de vtr gedroeg zig aardig brik waardig gister al toeter die niet meer wou,vandaag de knipperlichten die er gee zin in hadden en bij de 2e koffiestop nog kleine koelvloeistoflekkage

buiten dat om mooie route en weer prima vermaakt :]
 
Ik ben weer thuus! Uitstappen uit je auto doe je ná dat je je gordel hebt lostgemaakt!! #hoezomoe
Maar ik heb een hele mooie brede gaskookplaat gescoord.

Chris- megaenormheelergverschrikkelijk dank voor het lenen van niks!! Ik heb genoten! Wat een leuke route en wat een leuke stops! En leuk om iedereen weer te zien!

happie eten, tukkie doen

Foto ?
Want bij een brede KP hoort ook een brede afzuigkap (verzekering!)

Route was prachtig :Y
 
Ook weer binnen op de bank met de voetjes omhoog.
Chris en Susanne bedankt voor de mooie rit/dag en de gastvrijheid.
Rob en Desirée bedankt voor het vegen.
En alle andere mederijders die van deze dag een geslaagde dag hebben gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Onderweg toch nog schroevendraaier vast mogen houden. :Y

Na verschillende seiners op de snelweg, toch maar effe ander lampje achter in gedraaid. :Y

En thuis meteen de olie eruit laten lopen. Belooft niet veel goeds. De rooie is per vandaag weer gepromoveerd tot project. O-)
 
Onderweg toch nog schroevendraaier vast mogen houden. :Y

Na verschillende seiners op de snelweg, toch maar effe ander lampje achter in gedraaid. :Y

En thuis meteen de olie eruit laten lopen. Belooft niet veel goeds. De rooie is per vandaag weer gepromoveerd tot project. O-)
Er zat nog olie in, dat is al positief :+
 
Zo, ik ben weer thuis en zit even op te warmen met kat op schoot en thee....

Iedereen bedankt voor de leuke dag, Chris en Susanne bedankt voor de mooie route en gastvrijheid!
 
Onderweg toch nog schroevendraaier vast mogen houden. :Y

Na verschillende seiners op de snelweg, toch maar effe ander lampje achter in gedraaid. :Y

En thuis meteen de olie eruit laten lopen. Belooft niet veel goeds. De rooie is per vandaag weer gepromoveerd tot project. O-)
Volgens mij heb ik je achterlicht tijdens de rit nog zien branden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan