Den Bosch en omstreken, part 73

OKe, nog op school of aan het werk al? Rijdt je tegenwoordig wel een beetje normaal? :+

School toch maar afgerond ;) Sinds januari 2017 aan het werk. Althans, studie gerelateerd werk.

Edit: ja en ik rijd tegenwoordig normaal :Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Om alvast de agenda te vullen als het weer eindelijk beter is :]

Data in de link

http://doc-nl.org/ducati-live-experience-2018/


Ducati Live Experience 2018

Test een nieuwe Ducati tijdens de Ducati Live Experience 2018!

Ook dit jaar stelt Ducati u in de gelegenheid de nieuwste 2018 motoren te rijden tijdens de Ducati Live Experience 2018. Ervaar zelf de passie van een Ducati tijdens een proefrit op een locatie bij u in de buurt. Er wordt onder begeleiding in kleine groepen gereden waardoor u perfect kunt kennismaken met onze nieuwste motoren.

Tijdens de Ducati Live Experience kunt u de volgende Ducati’s uitproberen:

– Diavel

– XDiavel

– Hypermotard

– Monster 797 +

– Monster 821

– Monster 1200 S

– Multistrada 950

– Multistrada 1200 Enduro Pro

– Multistrada 1260 S

– SuperSport S

– 959 Panigale / 959 Panigale Corse (vanaf half april)

– Scrambler Mach 2.0

– Scrambler 1100 Special (vanaf half april)
 
Laatst bewerkt:
Ja, klopt, lees af en toe wel mee hier :) Verder gaat het wel goed, maar rijdt nog geen 4x per jaar meer, soms op en neer naar het werk, heb een ander huis op het oog dus vandaar dat ik hem maar te koop zet. Hoe is ie met uwes?

Hey ouwe, long time no see ;)

Hele mooie hyper, moet een gvd mooi huis zijn dat je hem weg doet :Y

Succes met het nieuwe huis :t
 
Hey ouwe, long time no see ;)

Hele mooie hyper, moet een gvd mooi huis zijn dat je hem weg doet :Y

Succes met het nieuwe huis :t
Ola! :W

Zonder huis was het plan toch al ermee te stoppen, ik rij nog maar zelden. Huis gaat ook even niet door, maar hypertje is nog te koop hoor :+

Hoe gaat het met de kleine man?
 
Met de kleine alles goed, bijna al weer 5 jaar. Gaat echt gruwelijk snel allemaal.

Speed komt ook zelden buiten. Vorig jaar de 4 keer niet gehaald denk ik (max 1500km gereden) Zijn nu ook bezig met een ander huis, waar nog geen goede ruimte is voor de motor, dus wellicht dat zomer 2019 ook dezelfde keuze gemaakt gaat worden. Krijg het nu nog niet over mijn hart om hem weg te doen, staat niet in de weg.
 
Met de kleine alles goed, bijna al weer 5 jaar. Gaat echt gruwelijk snel allemaal.

Speed komt ook zelden buiten. Vorig jaar de 4 keer niet gehaald denk ik (max 1500km gereden) Zijn nu ook bezig met een ander huis, waar nog geen goede ruimte is voor de motor, dus wellicht dat zomer 2019 ook dezelfde keuze gemaakt gaat worden. Krijg het nu nog niet over mijn hart om hem weg te doen, staat niet in de weg.
Leuk om te horen! 5 alweer joh? :o Zal wel een ondeugd zijn zeker? 8-)
 
Ja nog ff en er staat weer een motor in de schuur bij Wimmus :+ :+ :+


:N :N :N
Me waggie haalt ook de 220 (Me gemiddelde snelheid motor) bochten gaan met de waggie net zo goed soms zelfs beter
En in de zomerdag lang leve de airco
Nee bevalt me prima zo :Y :Y
 
Mogguh ouwe vrinden! Ik ben van plan mijn hypertje te verkopen, ik dacht ik meld het hier even als eerste, wie weet heeft een van jullie die de brommert kennen (van oud omaatje geweest) wel interesse. Voor Jantje of Joske doe ik er een gratis trapke bij :+
[afbeelding]


Duuude, er is een alternatief he... je zegt eigenlijk: ik verkoop um, want ik rijd te weinig. Dus je kan ook...《vul maar in》 ;)

Welke regio ben je huis aan het kijken? Woon je nu nog in/tegen de maaspoort (als ik hrt mij goed herinner)

Ik rijd ook minder. Vrouw hreft kind eruit gepoept 2 maanden geleden, dus dan is er ineens minder tijd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan