Den Bosch en omstreken, part 73

Duuude, er is een alternatief he... je zegt eigenlijk: ik verkoop um, want ik rijd te weinig. Dus je kan ook...《vul maar in》 ;)

Welke regio ben je huis aan het kijken? Woon je nu nog in/tegen de maaspoort (als ik hrt mij goed herinner)

Ik rijd ook minder. Vrouw hreft kind eruit gepoept 2 maanden geleden, dus dan is er ineens minder tijd.
Te laat, hij is al verkocht :+
 
Duuude, er is een alternatief he... je zegt eigenlijk: ik verkoop um, want ik rijd te weinig. Dus je kan ook...《vul maar in》 ;)

Welke regio ben je huis aan het kijken? Woon je nu nog in/tegen de maaspoort (als ik hrt mij goed herinner)

Ik rijd ook minder. Vrouw hreft kind eruit gepoept 2 maanden geleden, dus dan is er ineens minder tijd.
Ik wil wat dichter bij het werk, rond Waalwijk, nu op de Maaspoort idd, morgen komt de makelaar hier even kijken.
Proficiat! Maar ik ben het even kwijt, zit je nog down under of weer terug hier?
 
gisteren de eerste trackday gedaan met de nieuwe moto.
vermogen is zeker een vooruitgang.
vering is nog veel werk aan te doen, voelde hard aan en bij het aanremmen/insturen van bochten voelde de motor niet stabiel genoeg aan.

toch lekker meters kunnen maken en het blok laten draaien.
nog +-1uur tegaan voordat we echt 100% mogen gaan knallen

:9~ :9~ :}

334oxll.jpg
 
Ik wil wat dichter bij het werk, rond Waalwijk, nu op de Maaspoort idd, morgen komt de makelaar hier even kijken.
Proficiat! Maar ik ben het even kwijt, zit je nog down under of weer terug hier?

DB <-> Waalwijk is toch niet zo verkeerd rijden?

Genoeg plekken om stuk voordeliger heel mooi te wonen tussen Waalwijk en DB in overigens. Toen we nog in anL woonde dacht ik altijd dat dat vrij ver weg was van alles. Nu is afstand wat relatiever geworden hehe. We wonen in AU (jaartje of 5.5 nu, met 1 jaar een breaky in NL gehad).

Je motor is snel verkocht zeg!! Als het met het huis ook zo gaat... had wel begrepen dat het goes gaat met de huizenmarkt.
 
zo dat is vlot gegaan met de hyper :}

Als het ook zo vlot gaat met je huis, dan kon je nog wel eens even dakloos zijn ;) of ook al een leuk pandje op het oog?

Vrijdag de bevestiging gekregen dat het nieuw te bouwen huis voor ons gebouwd gaat worden. Vandaag al het meeste meer- en minderwerk besproken met de aannemer. Dus de toko hier gaat ook de verkoop in (alleen nog tijd zat, oplevering vermoedelijk april/mei 2019)
 
gisteren de eerste trackday gedaan met de nieuwe moto.
vermogen is zeker een vooruitgang.
vering is nog veel werk aan te doen, voelde hard aan en bij het aanremmen/insturen van bochten voelde de motor niet stabiel genoeg aan.

toch lekker meters kunnen maken en het blok laten draaien.
nog +-1uur tegaan voordat we echt 100% mogen gaan knallen

:9~ :9~ :}

[afbeelding]



Gaaf man
Vering is altijd een tijdrovend iets en zeker op zo'n ding
De bestickering is ook gaaf geworden :} :} :}
 
zo dat is vlot gegaan met de hyper :}

Als het ook zo vlot gaat met je huis, dan kon je nog wel eens even dakloos zijn ;) of ook al een leuk pandje op het oog?

Vrijdag de bevestiging gekregen dat het nieuw te bouwen huis voor ons gebouwd gaat worden. Vandaag al het meeste meer- en minderwerk besproken met de aannemer. Dus de toko hier gaat ook de verkoop in (alleen nog tijd zat, oplevering vermoedelijk april/mei 2019)

Ook goed nieuws
Hoop dat ze de opleverdatum gaan halen want meestal loopt dat toch wel wat uit
 
Gaaf man
Vering is altijd een tijdrovend iets en zeker op zo'n ding
De bestickering is ook gaaf geworden :} :} :}

Thanks jos!

Volgende stap is ook al bekend voor de motor.
Volledig hgs systeem erop en het luchtfilterhuis openmaken.
nieuwe bijhorende mapping erin.

Resulterend in.. :
Standaard 58pk op het wiel
hgs + airbox: 62pk op het wiel. :9~
 
Heb het meteen ff naar de zwagert doorgestuurd. Zijn er entreekosten en hoe laat begint het? Zag niks staan op die flyer.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de Duc 998 weer eens opgestart, moest al voor de winter nieuwe accu in. 1 tik en hij was weer weg *O*

Als de regen weer weg is deze week kunnen we weer :]
 
zo dat is vlot gegaan met de hyper :}

Als het ook zo vlot gaat met je huis, dan kon je nog wel eens even dakloos zijn ;) of ook al een leuk pandje op het oog?

Vrijdag de bevestiging gekregen dat het nieuw te bouwen huis voor ons gebouwd gaat worden. Vandaag al het meeste meer- en minderwerk besproken met de aannemer. Dus de toko hier gaat ook de verkoop in (alleen nog tijd zat, oplevering vermoedelijk april/mei 2019)
Ja, ging erg snel!

Huis staat nog niet te koop, morgen ga ik een bod uitbrengen en als dat allemaal lukt dan gaan we verder :) Maar mocht je er al iemand voor weten.... :9

Waar gaan jullie bouwen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan