Koppeling gsxr1100w vraagje

Mel1100w

Rookie
14 jun 2017
7
0
Bolsward
Hallo

Heb sinds een half jaar een gsxr1100w deze had 5 jaar stilgestaan.
Ik heb de carburateurs vervangen door een goede set hij loopt hier ook goed op.
Na alles weer inelkaar te hebben gezet bleek dat de koppelingvloeistof ook op was, dus even vullen dacht ik!
Maar na een paar keer knijpen lekte het er bij de onderste cilinder eruit.
Nu blijkt dat de zuiger veel te ver naar buiten komt, de pen waar hij tegen aan drukt kun je gewoon helemaal naar binnen drukken!
Nu is mijn vraag waar drukt die pen tegen aan? Komt dit vaker voor? Wat te doen?

Mvg
 
Het Klinkt alsof je drukgroep er uit ligt. Misschien is dat de reden geweest waarom hij stil is gezet?

Je zult hoogstwaarschijnlijk de deksel tegenover de koppelingscilinder moeten demonteren om dit te inspecteren danwel te vervangen. Vergeet niet vooraf een nieuwe pakking te bestellen, anders moet je gaan beunen met kit om de boel dicht te krijgen, en dat wilt niemand.
 
suzuki-gsxr1100w-1997-v-usa-e03-clutch-model-stvw_big3IMG00904709_3498.gif
 
eerst maar gewoon kijken of de pen erin zit. Die kan gewoon van de linkerkant geplaatst worden
Hij zegt notabene zelf dat "de pen helemaal naar binnen gedrukt kan worden".
Ik wist niet dat hij uit meerdere delen bestond, maar zelfs dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de pen (nr. 26 neem ik aan) spontaan verdwenen is.

Ben nu wel benieuwd...
 
Hij zegt notabene zelf dat "de pen helemaal naar binnen gedrukt kan worden".
Ik wist niet dat hij uit meerdere delen bestond, maar zelfs dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de pen (nr. 26 neem ik aan) spontaan verdwenen is.

Ben nu wel benieuwd...
sorry, ik heb niet goed gelezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan