Wie gaan er allemaal naar de TT?

Robert Itr

MF veteraan
22 mei 2013
2.118
519
Wie gaan er allemaal naar de TT dit jaar. Voor mij is het maar 20 minuten naar het circuit,dus dit jaar maar weer is heen denk ik. Buurman heeft waarschijnlijk nog wat tribune kaarten kunnen regelen en anders gewoon op het talud
 
Laatst bewerkt:
Zeker ga ik naar de TT dit jaar voor de 43e keer. 1974 was mn eerste TT en nooit meer over gaslagen.
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk zijn we er weer bij.
Ik mag 3 dagen op post 6 staan/zitten (Einde Veenslang)
47ste TT denk ik....
Veel plezier allemaal!
 
:z ga maar weer kwart voor 4 bedje uit kwart over 4 tuutje starten op weg tegen half 7 op het circuit.
 
Zondag met 4 man op de GT tribune. Zon > Rossi. Bewolkt > Vinales. Regen > Miller. *O*
 
Ik. Helaas wel 2,5 in de auto zitten i.p.v. op de motor i.v.m. een zwangere vrouw die niet meer wil rijden en niet achterop gaat, maar dat moet dan maar.

Je moet er iets voor over hebben natuurlijk, je had ook niet kunnen gaan ;)
 
Zondag op de motor met nog 4 anderen.
Gaan ergens op het talud liggen tussen meeuwenmeer en de ramshoek.

Als het echt kloteweer wordt dan kijk ik thuis op de bank met een biertje.
 
sjonge jonge wat een geklaag over ver rijden?? Het is maar 25 minuten... uurtje of half zeven weg redden we het wel weer.

Maar even serieus. Allicht dat mensen uit de andere kant van het land zich nu eens kunnen voorstellen hoe het is om voor 9 van de 10 concerten of andere grote activiteiten ieder keer een flink eind naar het westen/ zuiden te moeten rijden.

Helaas schijnt het voor Mojo en andere concert organisatoren ondenkbaar te zijn om eens iets verder boven utrecht naar leuke locaties te zoeken. |( |(
 
Laatst bewerkt:
Oppassen met de snelheid,blijken allemaal mobile flitspalen neer te zijn gezet. In gieten bij de grote rotonde staan ze al onder het viaduct. Er moet nog even flink geld verdiend worden aan de motor sportliefhebber...
 
sjonge jonge wat een geklaag over ver rijden?? Het is maar 25 minuten... uurtje of half zeven weg redden we het wel weer.

Maar even serieus. Allicht dat mensen uit de andere kant van het land zich nu eens kunnen voorstellen hoe het is om voor 9 van de 10 concerten of andere grote activiteiten ieder keer een flink eind naar het westen/ zuiden te moeten rijden.

Helaas schijnt het voor Mojo en andere concert organisatoren ondenkbaar te zijn om eens iets verder boven utrecht naar leuke locaties te zoeken. |( |(

Misschien iets beter lezen?

Ik zie namelijk niemand klagen over ver rijden, alleen Maikel zegt dat hij 2,5 uur met de auto op pad moet ipv de motor ivm de zwangerschap van zijn vriendin :?
 
Misschien iets beter lezen?

Ik zie namelijk niemand klagen over ver rijden, alleen Maikel zegt dat hij 2,5 uur met de auto op pad moet ipv de motor ivm de zwangerschap van zijn vriendin :?


i stand corrected...
 
Oppassen met de snelheid,blijken allemaal mobile flitspalen neer te zijn gezet. In gieten bij de grote rotonde staan ze al onder het viaduct. Er moet nog even flink geld verdiend worden aan de motor sportliefhebber...

hoezo?

Je moet je gewoon aan de snelheid houden. Omdat je motorsport liefhebber bent en het TT is is dat maar een vrijbrief om te hard te mogen rijden??
 
Laatst bewerkt:
Ook weer aanwezig, voor mij 10e keer TT.
Dit jaar ook voor het eerst naar buitenlandse gp, misano. Daar ben ik ook erg benieuwd naar!
 
Laatst bewerkt:
Alle drie de dagen aanwezig en ik kan niet wachten. Donderdag al lekker die kant op en vanaf vrijdagmorgen 08.30 zit ik op de baan. *O*
 
Ik ook 50e Keer!
en sinds 2009 op de Rossitribune!!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan