honda cbr 600f 2002 licht werkt niet meer

lawine026

Rookie
19 jun 2017
1
0
arnhem
hallo,

ik ben sinds kort begonnen met motorrijden en heb dus vrijwel weinig tot geen verstand over motoren en technische onderwerpen. mijn dimlicht is geknapt en ben dus af en toe geforceerd om op groot licht te rijden. hoeveel watt licht moet ik hebben, waar kan ik het vandaan halen en hoe krijg ik die licht eruit? ik zie de kabels naar de koplamp gaan alleen heb ik nog echter geen idee hoe ik dit moet los halen...

iemand enige idee?

groetjes,
berkay
 
Is dat tegenwoordig niet meer verplicht bij het halen van je rijbewijs?

Om eerlijk te zijn verbaas ik mij hier wel een beetje over. Je brengt willens en wetens anderen in gevaar door met groot licht te rijden. En dat omdat er een lampje stuk is?

Sowieso staat deze procedure in je handleiding, mocht je die niet hebben dan kan je hem downloaden. Mocht je hem niet kunnen vinden pak dan een willekeurige andere, het principe van een lampje vervangen is veelal hetzelfde, je kan er als het goed is bij zonder ook naar 1 ding te demonteren.

Dus draadje volgen, stekker er af trekken, rubber afdekking er af trekken, clipje losklikken, lampje er uit en even kijken HOE deze er uit komt (zitten pootjes op die precies in de koplamp vallen).

Overdag of met de auto naar een willekeurige action, motor- of auto zaak of tankstation en dan inbouwenon omgekeerde volgorde.

Als je het zelf niet wil doen zal een garage ook niet de hoofdprijs vragen om dit voor je te doen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan