Slangetje los of ergens aan vast ?

Aprilia4fun

MF veteraan
11 sep 2002
8.829
426
Ik zit ff vast het betreft een honda VT1100 C2 uit 1997.

De vorige eigenaar heeft er open dempers opgezet de motor rijd verders prima , start goed en loopt stationair.
Loopt iets te rijk aangezien de dempers lichtelijk zwarte roet vertonen.
Nu tank eraf om bij de carburatuers tekomen daarv zit me nogal een wirwar van air slangen en benzine slangen. Nu hangt er een slangetje los deze gevolgt en kom ik uit bij de carburateurs die dmv een T stuk aan elkaar verbonden zijn . Het gaat om nummer 1 en nummer
12 op de tekening . Wie weet of heeft vermoeden waar nummer 12 heen gaat of moet deze idd los hangen en waar dient dit voor ?

6eg1gi.png


Hieronder de link van de motor .
Honda VT1100C2 SHADOW 1997 (V) FRANCE / WHI CARBURETOR ASSY. - buy CARBURETOR ASSY. spares online


In het werkplaatshandboek kan ik het echt niet vinden ?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het standaard is of dat er iets aan de carbs gedaan is maar er zat wel een standaard luchtfilter op . Dus heb wel het vermoeden van standaard. Had het idee zwart roetige dempers als je je vinger er langs haalt dus te rijk maar dat hoeft dus niet zo te wezen. En de bougies waren ietsjes roetig . Verder loopt de motor prima en trekt goed op, geen knallen van de uitlaat. Ga een orig uitlaat aanschaffen en dan eens terug bouwen naar standaard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan