New rider reporting

GazzMonkeyy

MF'er
21 jun 2017
40
0
BELGIE
Dag iedereen, zojuist me geregistreerd en dus me snel even voorstelen.
Ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald (A) ben bijna 26j (volgende maand) en misschien volgende weekend koop ik eindelijk mijn eerste motor
Heb altijd een passie gehad voor motos, vroeger reed ik met een aprilia sonic 50cc, en dan ook nog een honda varadero 125cc voor een jaartje. Dat was toen ik 14/16j was, geen moto gereden sindsdien en gewacht tot mijn 25j voor mijn volledige rijbewijs dus ik zie dit als helemaal opnieuw beginnen.
Ik ga waarschijnlijk een SV650s kopen volgende week, heb wat onderzoek gedaan en zeker met mijn verleden denk ik dat dit een ideaal beginner motor is (niet te krachtig, niet te zwak, 2 cil ipv 4, etc...) en zo leren en opbouwen tot ik klaar ben voor iets nieuwer / groter.
Mijn lievelings motors zijn sports en nakeds, ook sommige sumos, maar ben helaas 1.70cm dus denk dat deze wat te groot zijn voor mij, plus ik rij veel snelweg kms dus met ook onderzoek te doen weet ik dat dat afzien is voor bestuurder en moto ( verbeter me als ik hier mis ben )
Van nakeds en sports zie ik graag de kawasaki en honda modellen, z750, cb650f, zx-6r, cbr600rr.
Nu ja met de sv650 zal ik zien wat het beste zal zijn voor mij later, ik denk dat ik meer naar nakeds zal leunen maar je weet nooit het kan altijd veranderen.

Aangenaam kennismaking iedereen!
 
:W Gazz Monkeyy
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full


Belgentopic Deel 163
 
Terug
Bovenaan Onderaan