Is een GS550 1977 zonder accu te gebruiken ??

Ronald Beije

MF'er
6 okt 2013
79
0
ROSMALEN
Hallo,

Voor mijn een nieuw project:"GS550 1977 Cafe Racer.

Vanwege ruimte gebrek,het gewicht, en de optiek wil ik de accu laten vervallen. Motor is voorzien van Kickstart.
Reeds getest te starten met Kickstart zonder acccu, maar dan start hij niet.

Een auto is ook zonder accu aan te duwen/trekken.
Werkt een kickstarter bij een motor niet het zelfde ?

Kan iemand me vertellen of het uberhaupt mogelijk is en wat er eventueel moet worden aangepast.

Mogelijk wordt het reeds beschreven in een Topic ?
Ik hoor graag van jullie

Bij voorbaat dank Ronald Beije
 
Blijkbaar hou ik je erg bezig, je zoekt en pluist me na op,dit motorforum..
Ik heb weer gereageerd ergens anders ,dat zal,je ook wel weer gezien hebben met je uitzoeken van mijn berichtjes ,en zie niet alles wat ik zeg is onzin ,..
Succes ermee mijn gangen op,dit forum na te gaan .alsof je niks beters te doen hebt.
Geniet er wel van, ik heb hier toch enkele volgers omtrent mijn berichtgevingen op forum

Maar goed een GS550 is prima te gebruiken zonder accu ;)
 
Hoe kan ik me aanmelden als volger van Rob1969? Alle topics waar hij in reageert zijn leuk. Altijd en overal verstand van en ook direct met gestrekt been er in, daar hou ik wel van!
Rob, je hebt er een volger bij!
 
Een condensator is zo klein die kan je bijna overal kwijt, kan je prima gebruiken op een GS550.
Ik heb een tijdje met een Batpac op mijn GT750 gereden ging perfect, alleen je startmotor kan je niet meer gebruiken.
tja dat zou je denken hé. ik stond zelf ook ff te kijken van dit yt filmpje

vooral na 3 dagen nog steeds willen starten op condensator had ik niet verwacht.

voor een motor op druppellader lijkt het mij dan geen probleem meer
 
Laatst bewerkt:
Hé gezellig :-) rijdt dat hok al weer?

Goede dag, Tis alweer ff geleden. Het hok rijdt prima met een kleinere 6amp accu, kleine accubox gemaakt onder het zadel. Hij start er zelfs prima op. Vanwege de universele remschakelset kan de kickstarter ook zijn slag niet meer maken, dus die is gedemonteerd.

Iedereen bedankt voor alle reacties en adviezen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan