Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rossi heeft de helft van het salaris moeten inleveren. Tegelijk kreeg VR46 de rechten voor Yamaha official merchiandise in handen. Wellicht een betere deal ;)
Als dat inderdaad zo is snap ik hem inderdaad prima.

En ja, laatste seizoen etc. Mare, alle laatste seizoenen was hij 2e....
 
Races in die jaren waren ook totaal niet spannend. Rossi was gewoon veel sneller dan de rest, maar wilde het nog leuk houden door lang te wachten en vaak pas een rondje of 5 voor het eind de kop te pakken. Toen hij een keer in Australië een penalty van 10seconden kreeg ging hij plots een seconde per ronde harder rijden.

Yep die 10 sec na inhalen bij gele vlag die hij onmogelijk had kunnen zien ....maar goed doorgeven vanuit pitstraat.
 
Waarom heeft hij dan de helft van zijn salaris moeten inleveren?
Vind ik best raar...

Laatste twee seizoenen niet kunnen presteren, geen zekerheid dat dit nog wel lukt
Wereldkampioen in huis die echt geen genoegen neemt met minder salaris dan de 2e man
Hij kwam met hangende pootjes terug, Yamaha heeft hem niet terug gehaald
Koste wat kost weer terug op de Yamaha willen rijden
Compleet team meenemen die in dienst van Yamaha moeten komen, terwijl anderen eruit geschopt moeten worden

Dat is allemaal niet best voor je onderhandelingspositie :P
 
Laatst bewerkt:
Rossi heeft de helft van het salaris moeten inleveren. Tegelijk kreeg VR46 de rechten voor Yamaha official merchiandise in handen. Wellicht een betere deal ;)
Mooie kruiwagen :+ , hoe zit het met kartelvorming? :+
Als dat inderdaad zo is snap ik hem inderdaad prima.

En ja, laatste seizoen etc. Mare, alle laatste seizoenen was hij 2e....
En misschien een leuke bonus per gescoord WK punt.
Is Yamaha dus uiteindelijk duurder uit. :+
Laatste twee seizoenen niet kunnen presteren, geen zekerheid dat dit nog wel lukt
Wereldkampioen in huis die echt geen genoegen neemt met minder salaris dan de 2e man
Hij kwam met hangende pootjes terug, Yamaha heeft hem niet terug gehaald
Koste wat kost weer terug op de Yamaha willen rijden
Compleet team meenemen die in dienst van Yamaha moeten komen, terwijl anderen eruit geschopt moeten worden

Dat is allemaal niet best voor je onderhandelingspositie :P
En heeft Rossi e.a. niet aan Yamaha gevraagd, in plaats van andersom? (Mag ik terug?)

Kan je nu inderdaad niet meer voorstellen.
 
Laatst bewerkt:
Omdat je zo goed bent als je laatste seizoen. :')

Rossi is een geldmaker voor Yamaha (grote sponsors) en de Dorna en nog vele anderen.
Maar contracten zullen toch geheim zijn geheel of gedeeltelijk?, alleen zie ik elk jaar op de de tribune van de TT hoe waanzinnig populair hij is en daar zal echt een prijskaartje aanhangen en van mij mag hij.
Heb weer genoten van de laatste TT nooit gedacht dat hij nog zou rijden in 2017 en winnen, mooi wel.
naast Jarno Saarinen , Simoncelli en Rossi heb ik geen favorieten maar ik vind ze allemaal geweldig.
 
Kevin Schwantz was altijd mijn favoriete coureur, dat hij vaak niet kon tippen aan Wayne Rainney viel me pas op bij het terugkijken op de Duke video's.

Rossi is een soort Schwantz on steroids in zowat alle opzichten, zoals Koos zegt de kassamagneet van het hele circus.

Volgens mij kan daardoor ook haast niemand het zich meer herinneren dat Rossi in zijn vroege MotoGP tijd ook vaak op de derde of vierde rij stond na de kwalificatie.
 
Kevin Schwantz was altijd mijn favoriete coureur, dat hij vaak niet kon tippen aan Wayne Rainney viel me pas op bij het terugkijken op de Duke video's.
Dat heb ik nou ook. :Y
Rossi is een soort Schwantz on steroids in zowat alle opzichten, zoals Koos zegt de kassamagneet van het hele circus.

Volgens mij kan daardoor ook haast niemand het zich meer herinneren dat Rossi in zijn vroege MotoGP tijd ook vaak op de derde of vierde rij stond na de kwalificatie.
Vroeg, midden èn later misschien wel. :Y
Als Jurgen van den Goorbergh (twee keer) op pole kon komen.. tussen de cracks. :}
 
Laatst bewerkt:
Little less conversation, little more plaatjes...

19693445_1582262921805148_7582571867213842190_o.jpg

19620147_1582262928471814_7595161014996905150_o.jpg

19575026_1581140991917341_1682882600410149491_o.jpg
 
Mooie plaatjes. Beter dan die hele verhalen of Rossi nog wel goed genoeg is.... Voor mij en volgens mij in ieder geval wel. En iedereen mag zijn eigen mening hebben maar ik word wel een beetje moe van deze discussie. Geniet van Rossi, die dan misschien wel stukje ouder is en niet meer superieur is als voorheen maar die er nog vol voor gaat en nog steeds mee doet om het kampioenschap.
En iedereen die fan is van andere rijders, prima, veel plezier en geniet van jullie favoriet.
 
Rossi heeft de helft van het salaris moeten inleveren. Tegelijk kreeg VR46 de rechten voor Yamaha official merchiandise in handen. Wellicht een betere deal ;)

Echt? Die gast is slimmer dan wij allemaal bij elkaar. De merchandise brengt meer op dan dat schamele salaris van die stakkers :Y :)
 
Kevin Schwantz was altijd mijn favoriete coureur, dat hij vaak niet kon tippen aan Wayne Rainney viel me pas op bij het terugkijken op de Duke video's.

Rossi is een soort Schwantz on steroids in zowat alle opzichten, zoals Koos zegt de kassamagneet van het hele circus.

Volgens mij kan daardoor ook haast niemand het zich meer herinneren dat Rossi in zijn vroege MotoGP tijd ook vaak op de derde of vierde rij stond na de kwalificatie.
Ik weet ook wel waarom, de mensen die het hardste hun mening roepen keken in die tijd nog niet eens naar motorsport denk ik _O-
 
~
Kevin Schwantz was altijd mijn favoriete coureur, dat hij vaak niet kon tippen aan Wayne Rainney viel me pas op bij het terugkijken op de Duke video's.

Rossi is een soort Schwantz on steroids in zowat alle opzichten, zoals Koos zegt de kassamagneet van het hele circus.

Volgens mij kan daardoor ook haast niemand het zich meer herinneren dat Rossi in zijn vroege MotoGP tijd ook vaak op de derde of vierde rij stond na de kwalificatie.[/quote]

Daar zit wel wat in ...ik moet zeggen dat ik jaren geleden de QP totaal niet boeiend vond ,maar omdat ze de laatste jaren zo kort op elkaar zitten is dit meer van belang dan pakweg 10 jaar geleden..althans zo zie ik het en zeker de periode toen ze ze die machines nog moesten aan duwen ...als wil Hartog op de achterste startrij stond kwam hij meestal in de top 5 door de eerste bochten :}
 
Mooie plaatjes. Beter dan die hele verhalen of Rossi nog wel goed genoeg is.... Voor mij en volgens mij in ieder geval wel. En iedereen mag zijn eigen mening hebben maar ik word wel een beetje moe van deze discussie. Geniet van Rossi, die dan misschien wel stukje ouder is en niet meer superieur is als voorheen maar die er nog vol voor gaat en nog steeds mee doet om het kampioenschap.
En iedereen die fan is van andere rijders, prima, veel plezier en geniet van jullie favoriet.
:^....langzamerhand word ik er ook schijtziek van.

Men vergeet dat hij onlangs op overtuigende wijze een GP heeft gewonnen,idd veel winnen :N kans op een 10de wereldtitel heel lastig /moeilijk maar :Y deze laatste opmerking kan discussies veroorzaken :Y
Ik heb het al eerder beschreven die jonge garde met mega veel talent moeten hun stinkende best doen om die ouwe voor te blijven of in zijn buurt te rijden.

Ik ga het onderdeel motorsport op dit forum heel langzaam een beetje zat worden.
 
Laatst bewerkt:
:^....langzamerhand word ik er ook schijtziek van.

Men vergeet dat hij onlangs op overtuigende wijze een GP heeft gewonnen,idd veel winnen :N kans op een 10de wereldtitel heel lastig /moeilijk maar :Y deze laatste opmerking kan discussies veroorzaken :Y
Ik heb het al eerder beschreven die jonge garde met mega veel talent moeten hun stinkende best doen om die ouwe voor te blijven of in zijn buurt te rijden.

Ik ga het onderdeel motorsport op dit forum heel langzaam een beetje zat worden.
Amen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan