Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach Jack Middelburg zijn been hing ook met schroeven en platen aan elkaar toen hij de TT van Assen won. :X

En ze hadden toen nog duw starts ook nog })

Zie hem nog kreupelen om dat hok aan de gang te krijgen en pas als 1 van de laatsten te vertrekken -O-
En dan toch nog winnen *O* :t

Dat zijn pas echte helden. :}
 
Rossi wil in Aragon al weer mee doen. Bron racesport. Held👍
Geen vervanger voor Valentino Rossi in Misano

Begrijpelijk dat hij dat wil ....alleen denk ik dat het niet verstandig is.
Stel je voor , 1 onschuldig klein schuivertje om wat voor reden dan ook kan het genezingsproces alleen maar verergeren of misschien dan einde carrière en dat wil hij niet en het team niet , en dan heb ik het nog niet eens over de fans .
Wat maakt het nu eigenlijk nog uit....je heb het kampioenschap spannend gehouden en probeer de paar laatste races de jonkies het een beetje moeilijk te maken en ga er in 2018 nog ff voor zitten.
Ben geen fan maar hij houd (hield) het wel spannend in het kampioenschap en dat willen we allemaal zien lijk mij , fan of geen fan :t
 
Begrijpelijk dat hij dat wil ....alleen denk ik dat het niet verstandig is.
Stel je voor , 1 onschuldig klein schuivertje om wat voor reden dan ook kan het genezingsproces alleen maar verergeren of misschien dan einde carrière en dat wil hij niet en het team niet , en dan heb ik het nog niet eens over de fans .
Wat maakt het nu eigenlijk nog uit....je heb het kampioenschap spannend gehouden en probeer de paar laatste races de jonkies het een beetje moeilijk te maken en ga er in 2018 nog ff voor zitten.
Ben geen fan maar hij houd (hield) het wel spannend in het kampioenschap en dat willen we allemaal zien lijk mij , fan of geen fan :t

That's the spirit..
Amen.
 
Begrijpelijk dat hij dat wil ....alleen denk ik dat het niet verstandig is.
Stel je voor , 1 onschuldig klein schuivertje om wat voor reden dan ook kan het genezingsproces alleen maar verergeren of misschien dan einde carrière en dat wil hij niet en het team niet , en dan heb ik het nog niet eens over de fans .
Wat maakt het nu eigenlijk nog uit....je heb het kampioenschap spannend gehouden en probeer de paar laatste races de jonkies het een beetje moeilijk te maken en ga er in 2018 nog ff voor zitten.
Ben geen fan maar hij houd (hield) het wel spannend in het kampioenschap en dat willen we allemaal zien lijk mij , fan of geen fan :t
Helemaal mee eens :Y
 
Ach Jack Middelburg zijn been hing ook met schroeven en platen aan elkaar toen hij de TT van Assen won. :X

En ze hadden toen nog duw starts ook nog })

Zie hem nog kreupelen om dat hok aan de gang te krijgen en pas als 1 van de laatsten te vertrekken -O-
En dan toch nog winnen *O* :t

Dat zijn pas echte helden. :}

:Y :t
Speciaal voor jou en andere liefhebbers:
 
Get well soon
full
 
Laatst bewerkt:
Kunnen dat Jamahaha blok niet in z'n rolstoel bouwen zodat hij dan daarmee een aantal GP kan uitrijden en winnen ??
 
Ach Jack Middelburg zijn been hing ook met schroeven en platen aan elkaar toen hij de TT van Assen won. :X

En ze hadden toen nog duw starts ook nog })

Zie hem nog kreupelen om dat hok aan de gang te krijgen en pas als 1 van de laatsten te vertrekken -O-
En dan toch nog winnen *O* :t

Dat zijn pas echte helden. :}

Ik lag in het ziekenhuis van dokter Der Weduwen .....toen ik uit narcose kwam lag hij naast mij .
 
:Y :t
Speciaal voor jou en andere liefhebbers:

Prachtig man, bedankt voor het plaatsten :Y
Heb dit alleen op TV gezien destijds, mijn eerste TT was in 1984, toen ik net 18 was, op de motor naar Assen voor het eerst, heb zo genoten dat het nooit meer over gegaan is.
 
Prachtig man, bedankt voor het plaatsten :Y
Heb dit alleen op TV gezien destijds, mijn eerste TT was in 1984, toen ik net 18 was, op de motor naar Assen voor het eerst, heb zo genoten dat het nooit meer over gegaan is.

:t

Dat YT filmpje is echt een klassieker en al regelmatig geplaatst. Maar sommige filmpjes kunnen niet vaak genoeg geplaatst worden. Blijft prachtig om te zien :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan