Motor-Forum

Select Forum

Valentino Rossi deel 19 - Vanuit z'n rolstoel

uilskuiken !

Reg. datum:
22 jun. 2008
quote:
fuzzy schreef op 24 september 2017 @ 17:27:

[...]

nee 6e wel beetje opletten heb je de race wel gezien?

Tijd voor een brilletje wellicht? _O-
Tarmac for breakfast!

Reg. datum:
15 apr. 2016
Ik denk dat hij Aleix Espargaro bedoeld, maar waarom dan in dit topic? Foutje denk ik.

Reg. datum:
15 apr. 2016
Hoe goed Aleix het ook deed op de Aprillia, er is maar 1 held dit weekend en dat is Rossi! Wat een fantastische prestatie dit weekend. Hij mag hier trots op zijn.

gemini

Reg. datum:
22 aug. 2005
quote:
fuzzy schreef op 24 september 2017 @ 15:26:
ja echt knap van hem en dat met die motor! ik hoopte op P5 maar dat lukte helaas niet. wel echt man van de dag. kunnen we niet ontkennen.

:Y Aleix was top *D

gemini

Reg. datum:
22 aug. 2005
quote:
Plaggie87 schreef op 24 september 2017 @ 20:57:
Hoe goed Aleix het ook deed op de Aprillia, er is maar 1 held dit weekend en dat is Rossi! Wat een fantastische prestatie dit weekend. Hij mag hier trots op zijn.

Als jij tijdens je hobby (training :z ) je been breekt en je werk nadien maar half doet, moet je dan trots zijn? O-)

Zonder gein, Rossi *O*

Reg. datum:
25 jul. 2005
quote:
Plaggie87 schreef op 24 september 2017 @ 20:54:
Ik denk dat hij Aleix Espargaro bedoeld, maar waarom dan in dit topic? Foutje denk ik.

Nee hoor, helemaal het juiste topic, dat soort dingen doen zure trolletjes....

maar Aleix heeft wel een topprestatie neergezet, benieuwd wat het volgend seizoen word met het nieuwe blok, hebben dit jaar flinke stappen gezet :]

Rossi heeft het super gedaan, hoopte toch even op een podium, (denk dat lorenzo de eerste helft wel als een rode lap op een stier werkte), maar laatste gedeelte zakte hij toch wat in en kon hij alleen maar zo goed mogelijk verdedigen, mooie 5e plek, zeker gezien Vinalez het niet heel veel beter heeft gedaan :t
JordiK wijzigde dit bericht op zondag 24 september 2017 22:47 (52%)
Aprilia RSV Mille '00 / Honda CB900f '79

Reg. datum:
18 apr. 2002
was ook gevaarlijk om achter rossi te rijden omdat hij in bepaalde sectors echt de bochtensnelheid niet had en misschien wat wisselde vandaar het doorschieten van sommige rijders die hem wilde inhalen.P5 is al ongelofelijk je kon goed zien dat met 10 ronde te gaan hij ineens een gat liet op Lorenzo toen dacht ik dat wordt p7 maar wat een karakter heeft die vent. :}

Reg. datum:
22 mei. 2013
Pedrosa was een beetje boos op Rossi om zijn verdedigende lijnen. Ik dacht dat Dani zijn hand omhoog stak als excuses met zijn inhaalactie.

.....Own the racetrack

Reg. datum:
08 aug. 2007
was dat niet gewoon een tear-off? ik vond dat al knap op die snelheid :)
Suzuki GSX-R 750 2014!

gemini

Reg. datum:
22 aug. 2005
quote:
Memphis80 schreef op 25 september 2017 @ 10:50:

Dacht ik eerst ook, maar nadien in interview gaf hij wel aan dat hij het te aggressief (juiste woorden weet ik niet meer) vond dat Rossi de deur dichtgooide bij 300km/u. Dus geloof nu ook eerder dat het een gebaar was.

Reg. datum:
24 jan. 2010
quote:
Memphis80 schreef op 25 september 2017 @ 10:50:

hij kwam niet eens in de buurt van zijn helm met zijn hand.. .
CBR929RR Fireblade 2001 / Rickman CB750 1973

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
Robert Itr schreef op 25 september 2017 @ 09:38:
Pedrosa was een beetje boos op Rossi om zijn verdedigende lijnen.
Ik dacht dat Dani zijn hand omhoog stak als excuses met zijn inhaalactie.
Sorry dat ik je inhaalde zonder dat we elkaar raakten? _O-
Worldbeater wijzigde dit bericht op maandag 25 september 2017 11:52 (4%)
BMW S1000R - de koning onder de nakeds.
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.
In an eye-blink the unrestrained wind is trying to rip your head off.

Back to my Roots

Reg. datum:
17 nov. 2002
Vroegah had ik al mijn twijfels..
Maar die man is echt niet van deze planeet....

:} :} :}

En een knokpartijtje met zijn team maatje ook niet uit de weg gaan :t
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat

Reg. datum:
24 sep. 2002
Foute actie van VR. Wat voor moeite kost het nou om tegen de meest voorzichtige rijder van het gehele MGP veld je te verontschuldigen dat je net 1 of 2 meter te ver (naar links) ging om je medecoureur achter je te houden. VR dacht w.s dat MV al achter m zat?

Ook al ben je de grootste everfouten maken mag en doet iedereen.

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
De inhaler die moet uitkijken , de voorste hoeft met niemand rekening te houden , het is racen.En ook geen F1 met het DRS :P Zie het al helemaal voor mij, ohw jij wilt er graag langs ,momentje dan maak ik ruimte voor je. _O- :+
WillemVonGrumble wijzigde dit bericht op maandag 25 september 2017 15:36 (7%)

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
WillemVonGrumble schreef op 25 september 2017 @ 15:34:
De inhaler die moet uitkijken , de voorste hoeft met niemand rekening te houden , het is racen.En ook geen F1 met het DRS :P Zie het al helemaal voor mij, ohw jij wilt er graag langs ,momentje dan maak ik ruimte voor je. _O- :+

Jij bent dus de advocaat van Mir. :+
A squirt of throttle in almost any gear, at any speed, will propel you into the future.

ZX10R Powerrr

Reg. datum:
15 aug. 2007
quote:

Nou idd, nog even en ze gaan voortaan met blauwe vlaggen zwaaien _O-
www.limemusic.nl

Reg. datum:
24 sep. 2002
quote:

De voorste mag ook niet van zijn lijn afwijken en reken maar dat VR wist dat er iemand achter m zat.

ZX10R Powerrr

Reg. datum:
15 aug. 2007
Het aparte is dat exact dezelfde situatie even eerder met Dovi voorviel en daar wordt dan weer met geen woord over gerept.

http://photobucket.com/confirmation?token=V75TCcE74AB%2BfZmi1Kfud6Cjpf1ZAJHX4LU6tPEi%2BeRLcOcAd3WZAKUIs6h0R58udKmpbeNFb64SyJrx5B1BehGSScPd5HG1
http://photobucket.com/confirmation?token=V75TCcE74AB%2BfZmi1Kfud6Cjpf1ZAJHX4LU6tPEi%2BeRLcOcAd3WZAKUIs6h0R58udKmpbeNFb64SyJrx5B1BehGSScPd5HG1
www.limemusic.nl

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
Mavtri schreef op 25 september 2017 @ 16:26:

[...]

De voorste mag ook niet van zijn lijn afwijken en reken maar dat VR wist dat er iemand achter m zat.

De voorste mag zelfs zigzaggend rijden.Er zit altijd iemand achter je zelfs al ben je allerlaatste.Diegene achterop moet zijn kans afwachten en de lijn kiezen dit met of zonder uitremactie.

KTM Adventure 950S

Reg. datum:
25 jun. 2005
quote:
WillemVonGrumble schreef op 25 september 2017 @ 17:38:

[...]

De voorste mag zelfs zigzaggend rijden.Er zit altijd iemand achter je zelfs al ben je allerlaatste.Diegene achterop moet zijn kans afwachten en de lijn kiezen dit met of zonder uitremactie.

Dacht Mir net zo over :X
Horsepower outweight my talent

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:

Die ging iets tever :P

Thnx Sic #58 RIP

Reg. datum:
19 apr. 2004
quote:
Les 1 CRT :]

Wanneer je wil inhalen ben je in het voordeel omdat je precies ziet wat de voorganger doet, of kan doen. Daar moet jij op anticiperen of je moet hem proberen te foppen.
CB750F1 '78 / GPZ550 '86 / SRAD750 '96 / FZS600 '02 / FZS1000 '01 / XT600 Ténéré 34L '84

THE NAKED BIKER!!!

Reg. datum:
10 okt. 2002
quote:
iBr@ToR schreef op 26 september 2017 @ 08:28:
Les 1 CRT :]

Wanneer je wil inhalen ben je in het voordeel omdat je precies ziet wat de voorganger doet, of kan doen. Daar moet jij op anticiperen of je moet hem proberen te foppen.
Standaardregels, ook voor circuitdagen inderdaad.
Maar dit is een andere categorie, CRT-MotoGP is bijna hetzelfde als modelbouwvliegen met ruimtevaart vergelijken. :+

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.