Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kwam deze tegen

_O- ook een goeie

full
 
Erg mooie foto's! Leuk om de technische details een beetje te kunnen bekijken.
Zo zie ik een soort sensor op het voortandwiel. :?
Een gat met vertanding links daarvan, waar zou dat voor zijn? Een starter?
En veel slangetjes onderop de voorvork.
Sensor tandwiel, misschien iets met de TC te maken? :?
Gat met vertanding lijkt mij idd iets voor een externe starter.
En slangetjes voor aan het tandwiel lijken van remklauw naar voorvork te lopen, zou er iets in de voorvork gebeuren (ventieltje dichter gaan) wanneer ze remmen? :P
 
Sensor tandwiel, misschien iets met de TC te maken? :?
Gat met vertanding lijkt mij idd iets voor een externe starter.
En slangetjes voor aan het tandwiel lijken van remklauw naar voorvork te lopen, zou er iets in de voorvork gebeuren (ventieltje dichter gaan) wanneer ze remmen? :P
Bijna elke moderne motorfiets heeft een sensor op het voortandwiel.
Maar waar deze op de M1 voor is.. tracking control meten ze vaak aan het achterwiel. :? (Op de ABS :+ ring :+ )
 
Groeten uit Tavullia :)


2yjybgw.jpg


2qrzn6t.jpg


2mc6ck0.jpg


v30ke8.jpg


264nodj.jpg



The Goat niet gezien helaas........ -O- :P


Ik kwam uit tot aan de parkeerplaats van de Ranch maar daar werd ik toch dringend verzocht om om te keren :Y
Mijn Italiaans is niet zo goed en borden Privato (die er wel 10x stonden) kon ik niet begrijpen O-)
 
Laatst bewerkt:
Dat topic "Is het beter voor Rossi als hij stopt" uit 2012 is echt hilarisch om te lezen met de kennis van nu. Rossi kreeg de Duc niet aan het sturen zoals hij wilde maar om iemand dan af te schrijven op die manier.... En eigenlijk geldt wel een beetje hetzelfde voor Lorenzo, ik ben zeker geen fan van hem maar hij kan echt (nog) wel rijden. Hij heeft op dit moment ook nog niet de klik met zijn Duc maar laten we vooral iedereen in zijn waarde laten. En ja ik vond het ook fantastisch om Rossi te zien winnen afgelopen zondag en heb ook staan springen op de tribune maar kan de prestaties van anderen zeker ook waarderen, bijvoorbeeld Petrucci was echt goed bezig.
 
Dat topic "Is het beter voor Rossi als hij stopt" uit 2012 is echt hilarisch om te lezen met de kennis van nu. Rossi kreeg de Duc niet aan het sturen zoals hij wilde maar om iemand dan af te schrijven op die manier.... En eigenlijk geldt wel een beetje hetzelfde voor Lorenzo, ik ben zeker geen fan van hem maar hij kan echt (nog) wel rijden. Hij heeft op dit moment ook nog niet de klik met zijn Duc maar laten we vooral iedereen in zijn waarde laten. En ja ik vond het ook fantastisch om Rossi te zien winnen afgelopen zondag en heb ook staan springen op de tribune maar kan de prestaties van anderen zeker ook waarderen, bijvoorbeeld Petrucci was echt goed bezig.
Natuurlijk kan JL nog steeds rijden, mensen die daar nu over twijfelen volgens de sport alleen via Facebook denk ik _O-

Ik vind het wel kampioen onwaardig hoe hij nu rond gaat trouwens, had van mij niet gehoeven.
 
Zeker..

Rossi zei al dat Lorenzo ballen nodig zou hebben om de stap te wagen :+
Het is natuurlijk ook een beetje leedvermaak op dit moment.. maar moet niet te lang duren.
 
Hoef JL niet voorin te zien (zie hem liever helemaal niet...).
Laat hem maar lekker worstelen voor P10. Lach me kapot.

Er zijn momenteel genoeg anderen om het voorin spannend te maken.
Het kampioenschap is sinds jaren niet meer zo spannend geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan