Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als je een eigen mening hebt maak je flauwe opmerkingen en heb je geen opleidingen genoten....we leven toch in een vreemde wereld :')


Ik deel zijn mening wel :Y

Shit, nu heb ik ook een flauwe opmerking gemaakt en heb ik geen opleiding genoten.....neeeeeeee _O-

_O- Tja een rij-opleiding is ook een opleiding, toch? :)
 
Kan hem alleen niet betalen denk ik :P

volgens mij koop je er een gloednieuwe R1 voor. *D
Hij is vast nog duurder, voor de prijs van een R1 kan je nog geen superbike voorvork kopen. :+

Maar misschien is er een voordelige imitatie uit China? :+
 
Laatst bewerkt:
jakkie,ik ben bang dat rossi niet lager dan p 12 gaat starten zondag als het regent in q1 moet hij wel een paar snelle regenrijders die veel risico durven te nemen van het lijf zien te houden.
maarja het gaat om rossi dus je weet maar weer nooit!!!
 
Sjonge jonge,
Ik heb wel een strikdiploma, tafeldiploma's, zwemdiploma's en een fietsdiploma.
Daar heb ik toch aardig wat opleidingen voor moeten volgen hoor.

Oh ships, die opleidingen zijn toch wel handig, zo nu en dan.
Snel mijn profiel aanpassen...

Overigens ben ik niet de enige, die het niet zo erg vindt dat JL er niet zo veel van bakt, als ik de reacties op Assen zag en hoorde, toen hij door een paar regendruppels bijna stil stond...


On topic:
Morgen hopelijk door naar Q2, anders wordt het een moeilijke race voor hem met die snelle Honda's
 
Sjonge jonge,
Ik heb wel een strikdiploma, tafeldiploma's, zwemdiploma's en een fietsdiploma.
Daar heb ik toch aardig wat opleidingen voor moeten volgen hoor.

Oh ships, die opleidingen zijn toch wel handig, zo nu en dan.
Snel mijn profiel aanpassen...

Overigens ben ik niet de enige, die het niet zo erg vindt dat JL er niet zo veel van bakt, als ik de reacties op Assen zag en hoorde, toen hij door een paar regendruppels bijna stil stond...


On topic:
Morgen hopelijk door naar Q2, anders wordt het een moeilijke race voor hem met die snelle Honda's

Niet teveel van aantrekken man. Degenen die nu de langste tenen hebben, riepen een paar jaar geleden net zo hard dat Rossi met pensioen moest.
 
Laatst bewerkt:
Wie o wie......weet het volgende nog te herinneren?

Rossi heeft ooit eens met zoveel overmacht gereden dat hij de nummer twee op den duur gebaarde van 'ga er maar langs' tijdens de wedstrijd, om hem vervolgens weer in te halen en dik te winnen.
Iemand enig idee welke wedstrijd dat was? Is al heeeeeel lang geleden, de andere rijder zat op een rood/geel/witte fiets merk is mij onbekend.
 
Kwam dit mooie plaatje net groter tegen dan voorheen:
 
Laatst bewerkt:
Wie o wie......weet het volgende nog te herinneren?

Rossi heeft ooit eens met zoveel overmacht gereden dat hij de nummer twee op den duur gebaarde van 'ga er maar langs' tijdens de wedstrijd, om hem vervolgens weer in te halen en dik te winnen.
Iemand enig idee welke wedstrijd dat was? Is al heeeeeel lang geleden, de andere rijder zat op een rood/geel/witte fiets merk is mij onbekend.

Ben voor je aan het zoeken, maar kan het zo snel ook niet vinden. Helpt dit:
150358.big.jpg


:)
 
Wie o wie......weet het volgende nog te herinneren?

Rossi heeft ooit eens met zoveel overmacht gereden dat hij de nummer twee op den duur gebaarde van 'ga er maar langs' tijdens de wedstrijd, om hem vervolgens weer in te halen en dik te winnen.
Iemand enig idee welke wedstrijd dat was? Is al heeeeeel lang geleden, de andere rijder zat op een rood/geel/witte fiets merk is mij onbekend.
misschien met capirossi op TT assen die reed toen nog op de 500 cc (stiekum hoop ik dat ie nog es met zoveel overmacht rijd maarjawewordenallemaalouder :P :P )
 
Wie o wie......weet het volgende nog te herinneren?

Rossi heeft ooit eens met zoveel overmacht gereden dat hij de nummer twee op den duur gebaarde van 'ga er maar langs' tijdens de wedstrijd, om hem vervolgens weer in te halen en dik te winnen.
Iemand enig idee welke wedstrijd dat was? Is al heeeeeel lang geleden, de andere rijder zat op een rood/geel/witte fiets merk is mij onbekend.
Phillip Island 1998 was dat volgens mij.
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet idiote opmerkingen naar elkaar of over coureurs maken... Gorgel fan, opleidingsloos, huilie, gayest of all time - toon respect. Als je dat moeilijk vindt: adem in, adem uit, blijf van je toetsenbord af, herhaal tot je gekalmeerd bent.

Zoek de betekenis van gayness anders even op?
 
Hmm denk dat er nog wel mensen onder duiken.
Soft Soft gebruikt om die tijd te zetten.
 
Op het laatste moment nog een 'Q' voorgezet, want dat dat er wel aan te komen idd. Maar goed, Q2 it is dus :)
 
Wel apart dat er dus een fiets met oud frame staat en een fiets met nieuw frame. Dan heb je dus twee goede setups nodig in het geval van pech (zoals nu).

Ben toch nog niet gerust voor een goede kwalificatie.
 
Pfoei, daar had ie mazzel met het weer en trainingsuitslag in fp3
 
Zoek de betekenis van gayness anders even op?

En dan? Wil je daarna nog horen dat je verwijzing nog steeds respectloos is, ongeacht hoe die ingepakt is? Want volgens mij snap je dat allang. :j

Anyway, Q2 hoera, ben benieuwd of-ie morgen ook met pech langs de kant komt te staan tijdens de race. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan