Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed, de kleine houdt me wakker met darmkrampjes, heel sneu, dus ik hou het nog wel effe half off-topic hier. Sorry voor degenen die zich daar aan ergeren, sla deze post gerust over. :+


Misschien schat ik je te slim in, Buellbloke. Dit is wat ik lees:
Jij zegt "gayest of all time", zogenaamd refererend aan dat 'gay' ooit 'vrolijk' betekende. Je doet alsof het geen verwijzing is naar de homofobe grappen die regelmatig over Rossi (al dan niet in combinatie met Uccio bijvoorbeeld) gemaakt worden. Ik geef aan dat ik niet geloof dat er geen belediging verscholen zit in je spreuk, en dat als ik me daarin vergis respect naar elkaar en naar de coureurs tonen nog steeds belangrijker is dan zout op slakken leggen.

Vervolgens heb je niks te melden, behalve "je begrijpt het dus echt niet", wat eigenlijk alleen kan suggereren dat ik die oude betekenis niet zou kennen of snappen. Terwijl het introliedje van The Flintstones letterlijk eindigt in "We'll have a gay old time!" (voor als je die hint gemist had).

Misschien wil je jezelf nader toelichten. Mag ook via PM, voordat teveel mensen zich aan ons onderonsje ergeren. ;)


Aub niet via PM uitpraten :+
 
Laatst bewerkt:
begrijp niet zo goed wat Petrucci hier nou weer mee te maken heeft want volgens. ging het hier over Rossi en Lorenzo, maar oke, Petrucci schrijft nog weleens een Duc af dus kost ook genoeg, rijd trouwens niet op oud materiaal

Liefst had ik gezien dat het hier gewoon over Rossi kon gaan.
 
Laatst bewerkt:
Komkom kinders... het lijkt vandaag droog te blijven,dan zie ik de Yamaha jongens nog wel naar voren rijden. Zal een spannende race worden...
 
Sorry voor degenen die zich daar aan ergeren, sla deze post gerust over. :+


Offtopic heeft in dit topic al jaren de overhand. Wat al velen heeft doen besluiten niet meer op MF te komen. Dus een discussie meer of minder maakt niet uit. En ik geloof oprecht dat Buellbloke het niet negatief bedoelt t.o.v. Rossi. Denk eerder dat hij er iets anders mee bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
Komkom kinders... het lijkt vandaag droog te blijven,dan zie ik de Yamaha jongens nog wel naar voren rijden. Zal een spannende race worden...

Ik verwacht eerder dat je uitspraak van gisteren uit gaat komen: Marquez wint en het kampioenschap wordt nog spannender. Ik hoop anders: Go Rossi, Gooooo!
 
Laatst bewerkt:
Offtopic heeft in dit topic al jaren de overhand. Wat al velen heeft doen besluiten niet meer op MF te komen. Dus een discussie meer of minder maakt niet uit. En ik geloof oprecht dat Buellbloke het niet negatief bedoelt t.o.v. Rossi. Denk eerder dat hij er iets anders mee bedoelt.

Wat hij zei ;)
 
Die kans is groot, al hoop ik op een andere uitkomst :P O-)

En om weer even on-topic te gaan:

Afgelopen week kwam ik deze vrachtauto tegen onderweg, dat is weereens wat anders dan een 46 sticker op je auto! O-) :}

thumbnail_IMG_6677_zpsropmwcnx.jpg
 
Die kans is groot, al hoop ik op een andere uitkomst :P O-)

En om weer even on-topic te gaan:

Afgelopen week kwam ik deze vrachtauto tegen onderweg, dat is weereens wat anders dan een 46 sticker op je auto! O-) :}

[afbeelding]

En ook nog in Nijmegen zo te zien :) :t
 
Prima. Weet dat het niet per se zo gelezen wordt dan, want 'Gayest of all time' wordt vaak genoeg gebruikt door mensen die het wél negatief bedoelen. ;-)

Klopt helemaal. En erg triest hoe sneu er af en toe gereageerd wordt. En dat was nu precies de ironie ervan, Buellbloke kennende.
 
Sarcasme is een kunde die niet veel mensen waarderen of goed op vatten. Dat heb je nu eenmaal met platte tekst op internet. Komt vaak anders over dan het bedoeld is.
Geeft verder niet, neem een pintje en kijk Moto2! :)
 
Sarcasme is een kunde die niet veel mensen waarderen of goed op vatten.

Klopt, hoewel in dit geval BB me vertelt dat hij het helemaal niet sarcastisch bedoelt, en precies bedoelt zoals hij het schreef. Zand erover. *O*
 
Sjezus wat kunnen jullie zeveren B|

(Sorry,ik beheers niet de kunst van sarcastisch schrijven :$ )

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan