2e ventielgat velg?

Chineesboer

MF veteraan
29 apr 2006
1.405
476
Frl
Goeiendag beste mensen

Vandaag weer een XR gekocht. Had een lekle voorband. Volgens de verkoper was dit net gebeurd.
Thuis gekomen even de compressor erop en de lucht komt bij een 2e ventielgat eruit.

Het is een tubeless band dus mijn vraag is of er hier een afdichtingsdopje in hoort? Heb al even gekeken op internet maar kan zo even niks vinden. Lijkt mij niet dat er 2 ventielen in horen, maar misschien zie ik iets over het hoofd. (Ben nooit veel bezig geweest met banden en velgen :+ )



full
 
Hahaha... wat een helden om te denken mij zo ergens op teug te pakken.

Persoonlijk vind ik het beneden kleuterschoolnivo als je zo denkt iemand ergens op te willen pakken :)

Best harde woorden, ik zal ze zelf s uitleggen, maar zal niet reageren op reacties, dus je mag je verder uitleven om mij als aangeschoten wild verder te villen, have fun ;)


Ja, ik ben de grootste voorstander geweest van een strakker modereren in Techniek. En daarbij heb ik best wel eens heel strak erop gezeten, absoluut.
Wat voor mij belangrijk is, is echter zoals men zegt de 'geest van de wet' en niet de 'letter van de wet' waarmee men nu denkt de aanval in te zetten.

De ingrepen die ik heb gedaan vonden plaats in topic's waar het nog vol en helemaal over het technische onderwerp ging, off-topic daarin was op dat moment nog echt wegleidend van het gevraagde onderwerp. De vraag was nog niet beantwoord, de discussie verliep dan nog puur inhoudelijk. En dan nog, 1 losse opmerking tussendoor heb ik nooit moeilijk over gedaan. En aangezien ik de meest fanatieke was ook mijn collega moderatoren niet.

In dit topic was alle informatie al gegeven en ook topic starter had zelf al aangegeven dat hij genoeg wist en wist wat het antwoord was op zijn vraag.

Ik vind het echt belachelijk om nu dit als voorbeeld te willen stellen van waar ik mijn 'eigen' beleid zou schenden. Ik vind dat je hiermee echt iemand probeerd te dwingen zaken nog zwart/witter te gaan zetten, en zoals gezegd echt op de 'letter van de wet' reageren en niet op de geest ervan.
Persoonlijk denk ik dat ik ook modereer op de geest van de wet. En dat blijf ik doen, ik hou niet van om de hoek liggen en gluren of ik ergens iemand op één puntje onderuit te schoffelen.

Nah jongens, veel plezier verder met een geweldig momentje waarop je MBM hebt kunnen pakken, proficiat !! :+
 
Laatst bewerkt:
Klopt, daarom vroeg ik me af of daar afsluitdopjes voor zijn oid.
En als er een binnenband in zit klopt het wel wat de verkoper zei.
Heb de motor voor een dusdanig lage prijs mee mogen nemen dat ik nergens over mag zeuren ;) dat is bij de verkoop ook afgesltoken

Ben nu bezig met de kop demonteren, koppakking vooraan lek, bouten van de kop dolgedraaid.

Dan zou het inderdaad kunnen, als hij gewoon die bandenklem nooit gemonteerd heeft.
Ik dacht alleen even dat er ook helemaal geen binnenband in zat en je dus de lucht echt het ene gat inblaast terwijl het er door het andere gat net zo hard weer uit kwam zetten. :+

Nahja, als je een motor koopt en WEET dat de koppakking lekt en de zooi overstuur is gedraaid dan is het altijd leuk als sleutelproject, voor de juiste prijs :)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha... wat een helden om te denken mij zo ergens op teug terug te pakken.

Persoonlijk vind ik het beneden kleuterschoolnivo kleuterschoolniveau als je zo denkt iemand ergens op te willen pakken :)

Best harde woorden, ik zal ze zelf 's uitleggen, maar zal niet reageren op reacties, dus je mag je verder uitleven om mij als aangeschoten wild verder te villen, have fun ;) Bij deze. :+


Ja, ik ben de grootste voorstander geweest van een strakker modereren in Techniek. En daarbij heb ik best wel eens heel strak erop gezeten, absoluut.
Wat voor mij belangrijk is, is echter zoals men zegt de 'geest van de wet' en niet de 'letter van de wet' waarmee men nu denkt de aanval in te zetten.

De ingrepen die ik heb gedaan vonden plaats in topic's waar het nog vol en helemaal over het technische onderwerp ging, off-topic daarin was op dat moment nog echt wegleidend van het gevraagde onderwerp. De vraag was nog niet beantwoord, de discussie verliep dan nog puur inhoudelijk. En dan nog, 1 losse opmerking tussendoor heb ik nooit moeilijk over gedaan. En aangezien ik de meest fanatieke was ook mijn collega moderatoren niet.

In dit topic was alle informatie al gegeven en ook topic starter had zelf al aangegeven dat hij genoeg wist en wist wat het antwoord was op zijn vraag.

Ik vind het echt belachelijk om nu dit als voorbeeld te willen stellen van waar ik mijn 'eigen' beleid zou schenden. Ik vind dat je hiermee echt iemand probeerd te dwingen zaken nog zwart/witter te gaan zetten, en zoals gezegd echt op de 'letter van de wet' reageren en niet op de geest ervan.
Persoonlijk denk ik dat ik ook modereer op in de geest van de wet. En dat blijf ik doen, ik hou niet van om de hoek liggen en gluren of ik ergens iemand op één puntje onderuit te schoffelen.

Nah jongens, veel plezier verder met een geweldig momentje waarop je MBM hebt kunnen pakken, proficiat !! :+

Graag gedaan. ;)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha... wat een helden om te denken mij zo ergens op teug te pakken.

Persoonlijk vind ik het beneden kleuterschoolnivo als je zo denkt iemand ergens op te willen pakken :)

Best harde woorden, ik zal ze zelf s uitleggen, maar zal niet reageren op reacties, dus je mag je verder uitleven om mij als aangeschoten wild verder te villen, have fun ;)


Ja, ik ben de grootste voorstander geweest van een strakker modereren in Techniek. En daarbij heb ik best wel eens heel strak erop gezeten, absoluut.
Wat voor mij belangrijk is, is echter zoals men zegt de 'geest van de wet' en niet de 'letter van de wet' waarmee men nu denkt de aanval in te zetten.

De ingrepen die ik heb gedaan vonden plaats in topic's waar het nog vol en helemaal over het technische onderwerp ging, off-topic daarin was op dat moment nog echt wegleidend van het gevraagde onderwerp. De vraag was nog niet beantwoord, de discussie verliep dan nog puur inhoudelijk. En dan nog, 1 losse opmerking tussendoor heb ik nooit moeilijk over gedaan. En aangezien ik de meest fanatieke was ook mijn collega moderatoren niet.

In dit topic was alle informatie al gegeven en ook topic starter had zelf al aangegeven dat hij genoeg wist en wist wat het antwoord was op zijn vraag.

Ik vind het echt belachelijk om nu dit als voorbeeld te willen stellen van waar ik mijn 'eigen' beleid zou schenden. Ik vind dat je hiermee echt iemand probeerd te dwingen zaken nog zwart/witter te gaan zetten, en zoals gezegd echt op de 'letter van de wet' reageren en niet op de geest ervan.
Persoonlijk denk ik dat ik ook modereer op de geest van de wet. En dat blijf ik doen, ik hou niet van om de hoek liggen en gluren of ik ergens iemand op één puntje onderuit te schoffelen.

Nah jongens, veel plezier verder met een geweldig momentje waarop je MBM hebt kunnen pakken, proficiat !! :+

Ik heb je even een PB gestuurd want wil toch graag even wat kwijt over bovenstaande reactie.
 
Graag gedaan. ;)

Rare aap.... :+



Ik heb je even een PB gestuurd want wil toch graag even wat kwijt over bovenstaande reactie.

Over ... en weer. En uit ?

Ik geloof dat het topic wel op slot kan ?

Vraag is volledig beantwoord en het topic is nu echt niet meer in toom te houden. Niet volledig aan mij te danken maar ik heb er duidelijk een forse aanzet toe gegeven en daar zal ik over nadenken voor ik weer off-topic reageer binnen techniek, ik zal proberen verder te modderen in de geest van de 'wet' maar mezelf opleggen dat voor mijn postgedrag de letter van de wet moet gelden. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan