Monster 821 35kw

Een snelle google search leert mij dat deze motor 112 pk heeft wat betekent dat hij volgens de wet niet eens begrensd mag worden naar 35kw omdat het volle vermogen meer dan het dubbele is van 35kw. Dus waarom is hij dan begrensd? En alles wat is begrensd kan weer naar vol. Hoe ligt uiteraard aan hoe hij begrensd is.
 
Iig omkeuring bij rdw, zodat registratie klopt met werkelijke staat vd motor.

Een dealer kan je daarmee helpen, wss ook andere motorzaken, maar zeker niet alle motorzaken. Is wel een specifieke klus.
 
Een snelle google search leert mij dat deze motor 112 pk heeft wat betekent dat hij volgens de wet niet eens begrensd mag worden naar 35kw omdat het volle vermogen meer dan het dubbele is van 35kw. Dus waarom is hij dan begrensd? En alles wat is begrensd kan weer naar vol. Hoe ligt uiteraard aan hoe hij begrensd is.

Dan zullen er twee versies op de markt zijn. Eentje met 82KW en eentje met 70KW af fabriek. En die laatste kan dan via dealerombouw naar 35KW en terug gezet worden (zonder keuring bij het RDW). Zonder keuring dus alleen als de dealer de ombouw doet volgens de bij de dealer bekende handelswijze met een dealer handtekening. Zelf kloten is in dit geval wel keuren en volgens mij is dat dan zelfs een IKS keuring.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan