Crossmotor ombouwen

Suzuki of Honda?

  • Suzuki

    Stemmen: 1 33,3%
  • Honda

    Stemmen: 2 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    3

-LiveToRide-

Rookie
12 apr 2017
3
0
Zaanstad
Een hele goedemorgen, middag of misschien wel avond tegen de tijd dat je dit leest.

Ik ben van plan mijn RMZ-250 om te bouwen naar enduro, of in andere woorden, ik wil er gewoon een kenteken op. Nu heb ik nog niet mijn motorrijbewijs, en kan ik helaas nog niet voor mijn A2 rijbewijs gaan, maar kwam ik tot de volgende conclusie: Ik ben goed met elektra aansluitingen, dus kan ik hem van alles voorzien, en een 125cc Suzuki frame kopen, en het nummer overslaan.

Is dit alles de moeite waard? Ik ben namelijk al enige tijd (circa 2 maanden) opzoek naar een Suzuki 125cc motorframe met kenteken, maar heb nog niet iets gezien waarvan ik denk dat het wel kan lukken. Ik wil uiteraard mijn RMZ wel legaal op kenteken zetten, maar een nummer overslaan heb ik ook totaal geen probleem mee.

Als er iemand ervaring heeft met hetzelfde 'creatieve' idee, hoor ik het graag. :t
full
 
rmz verkopen ,verder sparen en gewoon een enduro versie kopen .
dan ben je in 1 keer klaar en zit het af fabriek en echt legaal.

succes !
 
Lijkt ook precies op elkaar he , een 125 2T en een 250 4T...
Niemand die het ziet of opmerkt bij een controlle of keuring
:-(
 
Motor laten ombouwen en officieel laten keuren, Jos van Vught in Oirschot regelt het van A tot Z. Een framenummer over rammen valt gewoon onder illegale praktijken. Er zullen vast nog opmerkingen komen dat bijna iedereen bij een off-road er zo mee rijdt, maar zo'n motor is gewoonweg niet fris.
 
Doet jos van vught dat nog ja?
Maar een crosser krijg je toch niet meer op kenteken toch?
 
Import uit België ? Importeren is vaak makkelijker dan keuren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan