Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand waar ik een setje kuip-schroefjes kan bestellen voor de blade?
Het viel me op dat er verschillende in zitten bij die van mij, en wil dat even netjes maken door ze allemaal te vervangen.
Tips?

Gewoon naar Mark Verbakel bellen
Bij Huybers motoren in Schijndel!
Beste monteur in Town ;)
 
Weet iemand waar ik een setje kuip-schroefjes kan bestellen voor de blade?
Het viel me op dat er verschillende in zitten bij die van mij, en wil dat even netjes maken door ze allemaal te vervangen.
Tips?

Ebay of elke andere online-motorshop.

Meestal heeft iedere motorzaak wel wat liggen!!!
 
Weet iemand waar ik een setje kuip-schroefjes kan bestellen voor de blade?
Het viel me op dat er verschillende in zitten bij die van mij, en wil dat even netjes maken door ze allemaal te vervangen.
Tips?


all you need
Complete Fairing Bolt nut screw Kit For HONDA CBR600RR CBR 600 RR 2003 2006 2003 2004 2005 2006 fairing bolt screw Accessories-in Nuts & Bolts from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group
op alie is alles qua schroefjes te koop,en alles apart. dus niet alleen complete setjes
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Chantal deze zijn nog goedkoper...plus gratis verzending.😁

Motorcycle sportbike kuip body bouten schroef kit zwarte platte hoofd voor 2004-2007 honda cbr 1000rr
http://s.aliexpress.com/JF73En26
(from AliExpress Android)

Zo zien ze er ook uit .... :X :X .... _O-
Haha - nee, moet zo'n volledig setje. Wil elk boutje, moertje, ding-gevallen vervangen.
Al wordt het nog zoeken waar alles moet dan _O-

En anders doen jullie dat toch even op 3 september op het terras :Y O-)
 
Zo zien ze er ook uit .... :X :X .... _O-
Haha - nee, moet zo'n volledig setje. Wil elk boutje, moertje, ding-gevallen vervangen.
Al wordt het nog zoeken waar alles moet dan _O-

En anders doen jullie dat toch even op 3 september op het terras :Y O-)
of je koopt het van PRO BOLT,maar dan ben je een weeksalaris kwijt (minstens) :Y
 
Yes - dat kan. Zie OP.Uiteraard, zal deze foto er bij gebruiken. Zie OP.

Nice!!! ziet er veel beter uit!

Ik vind wel dat die Redbull ook zeker niet verkeerd uit ziet ;)

2017-Honda-WSBK-Hayden-25-770x513.jpg
 
Weet iemand waar ik een setje kuip-schroefjes kan bestellen voor de blade?
Het viel me op dat er verschillende in zitten bij die van mij, en wil dat even netjes maken door ze allemaal te vervangen.
Tips?

Ik had 3 jaar geleden de Honda dealer mijne laten doen. Ik weet wel dat ik voor origineel 75euro kwijt was. En dan niet eens alles, enkel het geen wat gemist werd en of nodig was.
 
Ik had 3 jaar geleden de Honda dealer mijne laten doen. Ik weet wel dat ik voor origineel 75euro kwijt was. En dan niet eens alles, enkel het geen wat gemist werd en of nodig was.

Welke dealer was dat? Ik ken nu alleen Pols uit Waalwijk....
 
Pols uit Waalwijk _O- (die bedoelde ik ook)

P.S. Mocht er interesse zijn voor SC59 ('08-'11) Repsol kappen, ik heb zowel origineel als imitatie te koop die over zijn.

Pols heeft mijn "tankvervanging" gedaan + mijn uitlaat gewisseld in oktober 2016. Maar hij zeurt nogal (je remvloeistof moet eigenlijk ook - terwijl ik al 3x had aangegeven dat ik dat na de winter zou laten doen.... dat heb ik ook gedaan, maar dus niet bij Pols.
 
Pols heeft mijn "tankvervanging" gedaan + mijn uitlaat gewisseld in oktober 2016. Maar hij zeurt nogal (je remvloeistof moet eigenlijk ook - terwijl ik al 3x had aangegeven dat ik dat na de winter zou laten doen.... dat heb ik ook gedaan, maar dus niet bij Pols.

Ik ga ook niet meer bij Pols. Laatste keer was vorige jaar. Maar daar had ik dus wel die schroeven laten nakijken.
 
Bij meerdere deeltjes niets posten gewoon verwijderen, maar blijkbaar is dat al even niet meer gebeurd. En de nieuwe members sluiten automatisch achteraan/onderaan in de rij.

Maar doe het vooral lekker zoals jij het wil, ik gaf alleen aan hoe het in het verleden ging ;)

I'm with stupid smiley, stond ik zo goed als bovenin, ben je erbij sinds eind 2003, zo lig je eruit geknikkerd :?

Zal wel.....OP is zooooooo 2008 denk ik :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan