Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb m'n camera, één er van eigenlijk, daar geplaatst waar voorheen de plaatverlichting zat en daar ook de voeding van getapt. Het starten van een opname moet handmatig gebeuren. Het maakte mij aan het lachen toen ik er achter kwam dat elk filmpje eigenlijk op de zelfde manier begon.



Lachuuu _O-

Heb dat hetzelfde maar knip het aanzet stukkie er tijdens het bewerken meestal af :t
 
full


Ff n foto van Mn vakantie in Oostenrijk!
Zeer geslaagde vakantie 😀

Chantal ik kom zoiezo ff.

Zou het leuk zijn als ik nog n route maak van bijvoorbeeld n ander half uur? Die we of ervoor of erna kunnen rijden?
 
[afbeelding]

Ff n foto van Mn vakantie in Oostenrijk!
Zeer geslaagde vakantie 😀

Chantal ik kom zoiezo ff.

Zou het leuk zijn als ik nog n route maak van bijvoorbeeld n ander half uur? Die we of ervoor of erna kunnen rijden?
Loslopende koeien in Oostenrijk, daar hebben wij slechte herinneringen aan.. :(

Ga proberen erbij te zijn zondag, hopelijk met droog weer.
 
Sorry dubbel, ik loop weer te kl*ten met mijn telefoon....
 
Laatst bewerkt:
Die zijn wel eens lastig ja, vooral vroeg in het seizoen als ze net weer zijn losgelaten in de alpenweiden. https://www.youtube.com/watch?v=FtlntL8NZvg
K*t koeien!
Wij reden een jaar of 4 geleden de Silvretta pass in, net tol betaald en gaan.
Kijkt de voorste rijder even op zijn navigatie en net op moment springt er een koe de weg op en begint al rennend schuin de weg over te steken.

Hij kijkt op en wordt met motor aan de andere wegzijde de berm ingekegeld door deze koe.. :(

Motor(Blackbird) maakt een paar salto's en donderd een paar meter naar beneden.
Er zat werkelijk geen enkel heel kuipdeel meer op, koplamp en teller unit afgebroken....

Gelukkig zelf niks ernstigs opgelopen maar zijn motor was total-los....
Liepen toen ook paarden los in de pass.
 
K*t koeien!
Wij reden een jaar of 4 geleden de Silvretta pass in, net tol betaald en gaan.
Kijkt de voorste rijder even op zijn navigatie en net op moment springt er een koe de weg op en begint al rennend schuin de weg over te steken.

Hij kijkt op en wordt met motor aan de andere wegzijde de berm ingekegeld door deze koe.. :(

Motor(Blackbird) maakt een paar salto's en donderd een paar meter naar beneden.
Er zat werkelijk geen enkel heel kuipdeel meer op, koplamp en teller unit afgebroken....

Gelukkig zelf niks ernstigs opgelopen maar zijn motor was total-los....
Liepen toen ook paarden los in de pass.


Zo dat is wel echt minder. :o
 
Ik heb hier een orginele uitlaat liggen van mijn 09 model.
Vraag me alleen af of ik die wel weg moet doen...
Make me a offer i cant refuse zou ik zeggen:-)
Ehm het is dus niet een komplete vanaf de cilinders maar alleen de einddemper zeg maar....
 
Laatst bewerkt:
En ik lees steeds iets over een meeting op 3 september ,waar en hoe laat is dat?
En is iedereen welkom? Als het mooi weer is en niet aan een andere kant van nl kom ik als dat mag van mijn din:-)
 
En ik lees steeds iets over een meeting op 3 september ,waar en hoe laat is dat?
En is iedereen welkom? Als het mooi weer is en niet aan een andere kant van nl kom ik als dat mag van mijn din:-)
Hallo Erwin,

zondagmiddag vanaf 14:00 uur willen we hier De Vriendschap Boskant - De Vriendschap een keertje afspreken met (een aantal) leden van dit topic.
We spreken elkaar hier al een hele tijd en dachten dat het misschien wel leuk zou zijn om eens een keer de gezichten achter de namen hier te zien.
Chantal88 heeft hier een evenement(je) voor gemaakt bij bovengenoemde locatie aangezien de meeste uit geïnteresseerden uit deze regio komen.
 
Goede avond allemaal,

Ik ben Sander, 32 jaar oud en woonachtig in de omgeving Breda.
Als ware Honda fan sinds kort in het bezit van een 1000rr uit 2009.
De foto's volgen nog maar wat een fantastische machine.

Ik lees hier al redelijk lang mee, mede doordat ik voorheen in het bezit was van een 600rr.
De reden om me te registeren is dat ik hoop dat iemand mij wat input kan geven mbt tot het volgende:

Ik wilde vanavond, middels een handleiding van een Engels forum, de passagier voetsteps verwijderen.
Ik ben redelijk handig maar liep tegen het volgende aan:
De accubak kon ik niet omhoog wippen, omdat er een schroef vanaf onderen in zit.
Schijnbaar moet je dus een gat maken in de accubak?
Maar die schroef zit recht onder mijn zekeringkast, waardoor ik er niet bij kan.
Hebben jullie eventueel een tip?
Alvast bedankt en tot horens.
 
Goede avond allemaal,

Ik ben Sander, 32 jaar oud en woonachtig in de omgeving Breda.
Als ware Honda fan sinds kort in het bezit van een 1000rr uit 2009.
De foto's volgen nog maar wat een fantastische machine.

Ik lees hier al redelijk lang mee, mede doordat ik voorheen in het bezit was van een 600rr.
De reden om me te registeren is dat ik hoop dat iemand mij wat input kan geven mbt tot het volgende:

Ik wilde vanavond, middels een handleiding van een Engels forum, de passagier voetsteps verwijderen.
Ik ben redelijk handig maar liep tegen het volgende aan:
De accubak kon ik niet omhoog wippen, omdat er een schroef vanaf onderen in zit.
Schijnbaar moet je dus een gat maken in de accubak?
Maar die schroef zit recht onder mijn zekeringkast, waardoor ik er niet bij kan.
Hebben jullie eventueel een tip?
Alvast bedankt en tot horens.


kan je hier wat mee Sander?
Het Honda CBR1000RR Fireblade topic **deel 32**
 
En ik lees steeds iets over een meeting op 3 september ,waar en hoe laat is dat?
En is iedereen welkom? Als het mooi weer is en niet aan een andere kant van nl kom ik als dat mag van mijn din:-)

Hi Erwin, kom vooral even langs.
Enige wat afgesproken is is de locatie en de datum/tijd voor de rest is geheel vrijblijvend :).

Zie de openingspost voor tijd / locatie (of het bericht van CBRon hierboven
 
Hoi Ron,

Bedankt voor je reactie, ik had dit topic inderdaad gelezen.
Ik loop vast bij stap 3: ''Onder het zekeringkastje zit een x bout, draai die los''.
Moet je de zekeringkast weghalen om bij die bout te komen?
 
Ik heb hier een orginele uitlaat liggen van mijn 09 model.
Vraag me alleen af of ik die wel weg moet doen...
Make me a offer i cant refuse zou ik zeggen:-)
Ehm het is dus niet een komplete vanaf de cilinders maar alleen de einddemper zeg maar....

De voorste pijpen is net wat ik zoek... Het voorste wiel zat er klem tussen daardoor is alles bij mij kapot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan