Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Ron,

Bedankt voor je reactie, ik had dit topic inderdaad gelezen.
Ik loop vast bij stap 3: ''Onder het zekeringkastje zit een x bout, draai die los''.
Moet je de zekeringkast weghalen om bij die bout te komen?
Ik heb werkelijk geen idee. :?
Rij zelf een 2007 model en daar het een stuk eenvoudiger, maar er is hier vast iemand die het je kan vertellen.
Geduld.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gelezen ,en zag ook brabant ,dat is ietwat tever voor mij,misschien ooit in de toekomst . Groetjes en veel plezier zondag:-)Hi Erwin, kom vooral even langs.
Enige wat afgesproken is is de locatie en de datum/tijd voor de rest is geheel vrijblijvend :).

Zie de openingspost voor tijd / locatie (of het bericht van CBRon hierboven
 
Ja die zekeringkast kan je omhoog halen. Beetje aan trekken komt die los.
Dan kan je erbij.
Als alles los is kan je de accubak wat omhoog halen en dan kan je net bij de bouten van de duostepjes.
 
Wat een gore herfstdag. Ik zou naar Zandvoort gaan voor een dagje circuit met MSL. Ben de deur niet uit geweest. Weggegooid geld!!. :( :( :r
:^
Ik ben niet verder gekomen dan het op- en afladen van de motor om hem in de pitbox te zetten. Het was echt slecht weer. Helaas geen meter gereden op Zandvoort.

Volgend jaar een extra setje velgen regelen :Y

Toch was het wel gezellig. Een dagje ouwehoeren over motoren en racen is nog altijd een stuk beter dan werken hoewel het uiteraard veel beter zou zijn als we hadden kunnen rijden!
 
Ja ik keek er erg naar uit. Het kwam voor mij onverwacht voorbij, eindelijk na 2 jaar weer een keer tijd om een dag te pakken, motor snel in orde gemaakt, krijg je dit!!. Was wel ff zuur.
Als er nou af en toe een keer een buitje viel is het anders. Dit was gewoon drama.

Had ik een trailer dan was ik ook wel gaan kijken, zit je heen en terug ieder geval lekker droog. Of je daar dan kan rijden of niet, weer kan soms ook flink veranderen naturlijk.. Maar na dagen hopeloos buienrader kijken en pakken tissues weg gejankt hebben maar geen poging ondernomen. Had ook heel vroeg in de ochtend nog ff gekeken, zou ik vanaf huis tot Zandvoort regen hebben, daar heel de dag zeikweer en om de dag nog lekker af te romen, terug naar huis rijden in de regen. Daar heeft niemand lol aan denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan