Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze jongen gaat hem een zondag
ook nog even uitlaten :9~ :9~
ik denk dat het wel z'n
beetje gebeurd is dus we moeten
er nog maar even van genieten :Y
 
Zondag trappen we hem ook weer aan om een flinke rit van maken :)

Hopelijk blijft het mooie weer nog even aanhouden, volgende week zondag BSB in Assen :9
 
zo de blade nog maar eens even aan het verwennen
eerdaags deze er nog maar eens even aanhangen :9~ :9~
full
 
ook nog maar even rond kijken voor deze
dan is deze brommer denk ik wel z'n beetje klaar
maar dit zal wel met de winterstop gebeuren :9~ :9~
full
 
Laatst bewerkt:
Hier het Blaadje vanmiddag al lekker rondom het Eindovense uitgelaten :)

Volgende week zaterdag nog een keer lekker richting Twente/Duitsland (Felsenmuhle)

20170923_150210.1.jpg
 
willem ik hoop het voor je
dan heb ik het ook :Y
Dat wij als een stelletje gekken in vreugde mogen leven de komende tijd :+

Wat ik vandaag had weet ik niet, ik ben helemaal niet zo'n held op m'n motor eigenlijk, een gebrek aan techniek kan ik mezelf best toedichten en de enige keer dat ik m'n knie aan de grond kreeg was omdat ik door een highsider van de R1 afgegooid werd. Oh en een keer dat ik de voorkant kwijtraakte en zo klem met m'n knie tussen de tank en de straat kwam te zitten. Heb een week lang gestrompeld....maar... Waar ik nu naartoe wìììl is dat vandaag bij een paar bochten terug naar z'n 1ste ging en bij het uitgaan van de bocht zo ver het gas open durfde te draaien dat de achterkant naar buiten begon te draaien. Thuis aangekomen was voornamelijk de schaamrand aan de rechterkant helemaal weg en op links amper een cm over. Niet dat het nou zo verrotte hard ging ofzo maar meer het gevoel dat het een beetje meer lijkt te kloppen, nog steeds de knie niet aan de grond gehad maar wel heel lekker gestuurd. Denk dat ik te danken heb aan de alpenpassen met z'n haarspeldbochten van afgelopen vakantie.

En dan blijkt het seizoen ten einde te zijn gelopen. '(
 
Hier samen met mn zwager door t Munsterland gereden, had 's ochtends de route nog net een beetje aangepast om wat extra bochtjes toe te voegen. Deze waren een groot succes! :D

@willem, mijn knie heeft ook nog enkel de grond aangeraakt toen ik viel en dat was ook de verkeerde kant van de knie. Nu ben ik niet zo'n persoon wat achter elkaar dezelfde bochtjes rijd om dit maar te forseren... maar het zou wel leuk zijn als t gewoon kan! Wat ik zelf merk is dat door t mountainbiken ik veel soepeler erop zit, ja je stuurt anders enzo.. maar met de mountainbike durf ik die grens op te zoeken want als dit mis gaat geeft dit enkel wat krassen op de ledematen ipv een paar honderd euro schade:P
 
Het is ook geen doel op zich, al lukt het me nooit, als ik lekker rijd dannis dat al prima toch?

Precies, gewoon lekker rijden :t
Mijn enigste KD was gelijk een total down tijdens klaverblad rijden met de 600 -O-
Heb geen randjes op de achterband dus plat gaat het genoeg maar krijg de knie niet aan de grond, is gewoon mijn rijstijl niet. Vind het niet prettig rijden als ik er zover naast hang.
 
Het is ook geen doel op zich, al lukt het me nooit, als ik lekker rijd dannis dat al prima toch?

Ik ben dus niet de enige. Ik ben al lang blij als ik ongeschonden het ritje doorkom en als lekker gereden heb. Moet zeggen dat ik het ook niet echt geprobeerd heb. Alleen op die startersdag wat moeten gaan verzitten, maar mn knie eigenlijk niet echt uitgestoken toen. Was ik totaal niet mee bezig.
 
Een kennis heeft zijn 05 fireblade ingeruild voor een 08. Nu heeft hij nog een seatcover liggen. Heeft iemand hier eventueel interesse? Vraagprijs krijg ik nog van hem.
full
 
Heb na de rit van 3 september maar eens mijn stepjes wat lager gezet. Moet zeggen dat ik nu wel behoorlijk dicht in de buurt kom van een KD. Alleen is natuurlijk het seizoen nu bijna afgelopen...
Merk alleen wel dat de fireblade me soms nog best kan verrassen(bijna highsider gehad bij uit accelereren van een bocht :$). Maar dit heeft misschien ook te maken met de staat van de achterband die er momenteel op ligt. Moraal van het verhaal volgend seizoen nieuwe bandjes erop en maar paar circuit dagen plannen, wie gaat er mee?
 
Lekker rijden is het allerbelangrijkste! Fuck die KD 😀
Absoluut.
Precies, gewoon lekker rijden :t
Mijn enigste KD was gelijk een total down tijdens klaverblad rijden met de 600 -O-
Heb geen randjes op de achterband dus plat gaat het genoeg maar krijg de knie niet aan de grond, is gewoon mijn rijstijl niet. Vind het niet prettig rijden als ik er zover naast hang.
Nou dat gevoel heb ik dus ook, dat het niet mijn stijl is of in ieder geval een techniek die ik niet beheers.
Ik ben dus niet de enige. Ik ben al lang blij als ik ongeschonden het ritje doorkom en als lekker gereden heb. Moet zeggen dat ik het ook niet echt geprobeerd heb. Alleen op die startersdag wat moeten gaan verzitten, maar mn knie eigenlijk niet echt uitgestoken toen. Was ik totaal niet mee bezig.
Sommigen zijn er zo bewust mee bezig dat het er erg geforceerd uitziet. In een flauwe bocht met lage snelheid, zesde versnelling met gas vol open en de motor haast rechtop er zo ver naast hangen dat het erop lijkt alsof je in een onzichtbare zijspan wil stappen. Ziet er belachelijk uit. Doe da ma nie nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan