Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoef niet perse een upgrade.

Ik heb stalen remleidingen en vind de OEM schijven goed genoeg remmen, alleen is eentje nu krom... Dat is wel ruk :+

Heb niet heel veel zin om er 300 ballen tegenaan te gooien..

Een goed setje remschijven voor minder dan 300 euro is moeilijk te vinden. Weet je zeker dat je remschijf krom is ? Is het niet een wiellager of een plakkende remzuiger ? Ik ben zelf een (bijna extreem) late remmer, zeker voor wat als normaal word ervaren op straat. Icm de snelheid waarmee een blade op een bocht af komt heb ik nooit een remschijf krom gekregen. En ik deed echt wel mn best :+
Ik denk dat goedkope china-ali-ebay schijven niet op een kwaliteitsmotor als een blade thuis horen, daar ga je niet blij van worden. Dan kan je nog beter 1 originele schijf bij de motorsloop zoeken met dezelfde dikte als je goede schijf. Omdat die nooit 100% hetzelfde is zou ik dan wel links en rechts nieuwe blokken monteren en alles goed op elkaar inremmen. Succes.
 
Heb ik je gemist op ff nelis?

Was er rond de klok van 12 ongeveer en toen reden er ook net deze gele duivels,

19942778_1300653560032677_4495906001254104125_o.jpg


Mooie duo wheely :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Bij deze nog mijn typisch geval van foutje bedankt ;(

https://youtu.be/-fck6L7p97U

Vanaf mijn tail gefilmd en van achter door een maat van me...
Hij stond gek genoeg al in mijn lijst van youtube van aangeraden video's gister, dus al even gezien. Zag aan t eind pas dat t een bekende blade was die daar vies lelijk onderuit ging. Kan je nog van geluk spreken dat er niet meer stuk was met zo'n schuiver. Maar gevalletje kop er niet bij? Want het was maar een flauw knikje waar je vol in de remmen ging en vervolgens door de berm heen knalde...
 
Hij stond gek genoeg al in mijn lijst van youtube van aangeraden video's gister, dus al even gezien. Zag aan t eind pas dat t een bekende blade was die daar vies lelijk onderuit ging. Kan je nog van geluk spreken dat er niet meer stuk was met zo'n schuiver. Maar gevalletje kop er niet bij? Want het was maar een flauw knikje waar je vol in de remmen ging en vervolgens door de berm heen knalde...

Navi/spiegels checken (onoplettendheid :X ) en flinke groef in het wegdek B|
 
Navi/spiegels checken (onoplettendheid :X ) en flinke groef in het wegdek B|

Zag er wel heftig uit, gelukkig rijder ok :t rest is alleen maar schuifschade en snel te herstellen.
Imago schade duurt wat langer ;)

Mooi dat ie gelijk startte, weleens gehoord dat de valssensor gereset dient te worden :?
 
Was de laatste tijd al een stuk beter.

Gister einde dag durfde ik een stukje sneller in te sturen en wat later te remmen. Behalve zo'n haakse bocht, daar moet ik nog even wat lef opbouwen haha.

Het ging natuurlijk nog niet mega snel op zo'n startersdag, maar filmpje:
https://youtu.be/x9C7udxzqkM

Oefening baart kunst en rustig opbouwen, vooral niet forceren.

Mooi filmpje :t jammer van de muziek, het uitlaatgeluid is ook muziek :)
 
Oefening baart kunst en rustig opbouwen, vooral niet forceren.

Mooi filmpje :t jammer van de muziek, het uitlaatgeluid is ook muziek :)

Tis meer windruis vaak.
Kan hem wel muziekloos maken haha.
Staat gewoon op de laptop zonder muziek :)

Zit al te bedenken welke dag ik nu eens zal gaan boeken :9~ :] :X
 
Zit al te bedenken welke dag ik nu eens zal gaan boeken :9~ :] :X

Nog een keer lelystad maar dan in een snelle(re) groep of een ander klein circuit zoals Croix of Mettet is een goede volgende stap om beter te worden. ( kijk eens bij eybis) Nu op de grote circuits in groep 1 gaan cruisen kan best leuk zijn maar is minder voor je techniek. Succes.
 
Was de laatste tijd al een stuk beter.

Gister einde dag durfde ik een stukje sneller in te sturen en wat later te remmen. Behalve zo'n haakse bocht, daar moet ik nog even wat lef opbouwen haha.

Het ging natuurlijk nog niet mega snel op zo'n startersdag, maar filmpje:
https://youtu.be/x9C7udxzqkM
Leuk filmpje, je krijgt de smaak al redelijk te pakken. Gewoon doorgaan met rustig opbouwen :]
 
Goed bezig! Hoe heb je die GPS-locatie in het filpmje gekregen?

Zit in het programma van de tomtom bandit actioncam. Tijdens het filmen registreerd de camera snelheden, g-kracht, gps en nog wat dingen. Die kun je bij het editten dan toevoegen.

Het bandit studio programma heeft echter geen vloeiende overgangen en geen mogelijkheid tot het toevoegen van filmpjes die met een andere camera gefilmd zijn -O-
Dus ik edit het filmpje met gps. Dan sla ik hem op. Dan open ik movie maker en knip alles uit elkaar om er overgangen in te maken etc.
lekker bezigheidstherapie haha.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit al tijdje te kijken voor een garmin zumo voor op de fireblade. Alleen nu zit ik een beetje met hoe ga ik hem mooi monteren. Iemand een creatieve oplossing? Het gaat om een sc57 uit 2006.
 
Ik zit al tijdje te kijken voor een garmin zumo voor op de fireblade. Alleen nu zit ik een beetje met hoe ga ik hem mooi monteren. Iemand een creatieve oplossing? Het gaat om een sc57 uit 2006.

Als je in de OP kijkt zie je wat linkjes naar voorbeelden
 
Ik zit al tijdje te kijken voor een garmin zumo voor op de fireblade. Alleen nu zit ik een beetje met hoe ga ik hem mooi monteren. Iemand een creatieve oplossing? Het gaat om een sc57 uit 2006.

Op mijn 2012 fireblade heb ik een ram balhoofd mount van sw motech. Zit geen beweging in en de navigatie zit mooi in het midden.

SW-Motech Adaptor Bal (Balhoofd buis)

Je moet alleen even kijken welke maat je dan nodig hebt, dus de binnenkant van je balhoofd even opmeten.
 
Tetsu
Dartmaster85
CBRon
Willem

Jullie OP-foto's doen het niet meer -O-
ik weet het,photobucket heeft het delen naar een derde partij afgesloten. zou ik nu 400 dollar voor moeten gaan betalen,en dat gaat niet gebeuren.
dus vanaf nu zal ik mijn foto`s weer via mijn album moeten delen. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan